איזו יפה הרפאלית

מחשבות

New member
הרעיון הוא שלא ניתן לשים אצבע בדיוק על האקס

פקטור אחרת הוצאות לאור יכלו לנחש תמיד מהו הספר שכדאי להוציא וחברות המוזיקה מהו השיר שיהיה להיט. מצד שני, יש אקס פקטור פרטי לכל אחד מאיתנו.
 
יש כאלה שטועים לחשוב שX פקטור זה שואו

וזה ממש לא. שואו זה שטחי, X פקטור זה משהו הרבה יותר עמוק משואו. זה משהו פנימי, זה משהו שיש למישהו שמחבר אותך אליו מהרגע הראשון. למי שאין את זה לא יזכה.
חוץ מזה, צודקים אלה שטוענים שבX פקטור הרושם הראשוני עוד מהאודישן הראשון של כל מתמודד זה הבסיס שיביא אותו או לא יביא אותו לגמר. בגלל שזה מה שמקנה לו את הגרעין הקשה של מעריציו, אלה שיילכו איתו באש ובמים לאורך כל העונה ועד הגמר. לתמר פרידמן וגם לעדן בן זקן, יש את הX פקטור ובגדול. לא סתם פורטיס לא רצה לוותר עליהן, הוא יודע שיש לו ביד שתי יהלומים, שעם קצת ליטוש נכון כל אחת מהן עוד יכולה להביא לו את הניצחון.


השועל כבר אמר שרוב הסיכויים שהזוכה העונה תהיה מקטגוריית הבנות של פורטיס, שכפי שכולנו רואים היא הקטגוריה הכי חזקה, כשכל שאר הקטגוריות, הוכחו כבר ככושלות וחלשות יותר. גם שירי וגם פרץ כבר איבדו מתמודדים בגלל בחירות שגויות שעשו כשהרכיבו את הקטגוריות שלהם. עברי מסתבר לא רק שופט נוראי, אלא גם מנטור גרוע, והשועל לא חושב שמה שהוא עשה עם פיוז'ן בשבוע שעבר יכול לחזור על עצמו שוב. כי כמה פעמים אפשר לחזור על אותו גימיק של הכוסות? בסופו של דבר מה שהכי חשוב זה הווקאל, וזו החולשה העיקרית של פיוז'ן. גם האחים והכרקוקליות נמצאים ברגרסיה עמוקה מהאודישנים הטובים שלהם. וזה שוב בעיקר בגלל המנטור הגרוע שלהם ובחירות השירים הנוראיות שלו, והעיבודים המזעזעים. גם בן גולן, שהשועל מאוד אהב את האודישן העניו והצנוע שלו, כשטען שבא רק בגלל חבריו שרצה להוכיח להם שאינו זמר, והוכיח את ההיפך הגמור. אולם בביצוע האחרון שלו, שבו הוא החריב לשועל את אחד השירים הכי אהובים עליו, הוא התגלה כפלצטן נוראי וכגרוע מאוד בטונים הנמוכים, שלא לדבר על האנגלית המזעזעת שלו, ובזה דווקא השועל מסכים עם עברי שאמר לו שלא כולם חייבים לשיר באנגלית. כי בואו נודה באמת, בעברית הוא נשמע הרבה יותר טוב וזה הכיוון שהשועל חושב שהוא צריך להמשיך איתו. רק אלוהים יודע מה חשב לעצמו המנטור שלו פרץ כשנתן לו לשיר את טיטניום של סיה, שכל כך אינו מתאים לקולו וליכולותיו הווקאליות.


בקיצור היחידים שעדיין מחזיקים, או יותר נכון מחזיקות את הראש מעל המים, הן קבוצת הבנות של פורטיס ורוז. כל השאר הם ממש אכזבה גדולה לעומת האודישנים שלהם.
 

GM1988

Well-known member
אתה באמת מאמין לצניעות שבן משדר?

אז אני אגלה לך סוד: זמר שטוען שבא לאודישן בגלל לחץ מחברה ומשפחה כמו שאמר בן - משקר.
אם הוא באמת לא היה רוצה ללכת והיה מעוניין בכל העסק הזה, כל העולם לא היה מצליח לשכנע אותו ללכת להיבחן.
ולפי איך שהוא שר, עם כל המגרעות והאי דיוקים לעתים - זה אדם ששר לפני התכנית והתאמן ולמד איכשהו...

מי שלא מעוניין בתכניות כאלה ואור הזרקורים וכו'... אלה אנשים שאנחנו לא שומעים ולא רואים גם, לא אלה שבאים ואומרים את זה באודישן ומשחקים אותה נבוכים ומבויישים.

לא קונה
 
השועל נותן לבן קצת יותר קרדיט מזה

השועל אופטימיסט במהותו ומעדיף להאמין בטוב שבכל אדם.
טוענים שהאדם רע מטבעו. השועל דווקא רוצה להאמין שההיפך הוא הנכון, האדם טוב מטבעו, החיים הם אלה שמקלקלים אותו.
 

GM1988

Well-known member
חח זה לא קשור לאם אתה אופטימי או לא.

ואני לא מאמין שאדם טוב מטבעו-אני יודע את זה

אבל זה לא מפריע לבחור הזה, בן, להגיד משהו שאני פשוט לא קונה אישית.
אם אתה כן - Good 4u.
 

Nightingale5

New member
ככה צריך להישמע השיר שתמר שרה

http://www.youtube.com/watch?v=yXpC5Hxag08

ליה מישל=שלמות

אני אוהבת את כולם בתכנית חוץ מתמר ומרוז שיש לה ביצועים מעצבנים לשירים מאוסים, גרועה בנמוכים, לוחצת לא יפה בגבוהים כי אני גם לא אוהבת את הגוון קול שלה

אפילו פיוז'ן כבשו אותי בתכנית האחרונה

כל הדחה שתהייה עכשיו חוץ מהם תכאב לי
 

xjoiq

New member
או יותר נכון
זאת נקראת זמרת וזה צבע

קול. ללאה הזאת יש את אחד הקולות הנעימים בתחום הנשי. פשששששש איזה רוחב קול עשיר. אחת כזאתי אני יכול לשמוע 24/7. כמו F35 על יד אופניים בלי הילוכים.
עכשיו אני שם לב שנוסף לסמול וויס של תמר ונוסף לחסרון ברגש גם הטונים שלה מאוד צרים. היא שרה נחמד לא סובלים בביצועים שלה אבל לא הרבה יותר מזה.

מסכים איתך שיש קטעים שקשה להאזין לרוז למרות שבפעם האחרונה מספר הקטעים האלה ואורכם ירדו כמותית והיא נשמעה יותר גרובית אבל אני מתאר לעצמי שהמנטורים או יותר נכון ההפקה יצילו אותה אם היא תגיע לבוטום טו מול כל אחד מעשרת האקטים הנותרים.
 

danlevin1

New member
הלו

תעזבו את תמר , הייתם מתים לשיר כמוה
היא מרגשת באופן טבעי , צנועה וכובשת
שלא תשתנה לעולם , גם ארקדי דוכין הוא ביישן ועדיין
אחד המוזיקאים המוערכים עד היום
 

xjoiq

New member
כל קשר והשוואה בין ארכדי לתמר מקרי בהחלט

חוץ מאולי ביישנות ועדינות.
ארכדי הוא אחד מעילויי המוזיקאים שחיים היום בישראל(כמעט כל המתמודדים בתחרות עולים על תמר במוזיקליות).וגם בתור זמר יש לו לארכדי נמוכים אדירים וקול בריטון חם ועשיר מלא ברגש ואף קטיפתי משהו. לתמר אין לא גבוהים מרשימים ולא נמוכים שווים.
וכי מתי תמר תגיע ב-1000 שנה לבלדות עוצמתיות כמו "אני לא אוהב"
היא מרגשת באופן טבעי צנועה וכובשת בתור בן אדם בתור אשה או בתור אשה ששרה על זה אין לי מה להתווכח איתך כי זה נכון אפילו מאוד נכון ואפשר לקבל צונמי של טוסטוסטרונים עם בת זוג כמוה אבל בתור זמרת??

תהרוג אותי אני לא אצליח להבין איך רק על הדברים מסביב אפשר לבנות כוכבת בלי נתוני שירה אמיתיים.
מותר לך לאהוב את הסמול וויס שלה עם הטונים הצרים שלה עם הרגש המאוד מוגבל ולחשוב שזה הכי מרגש אותך בעולם אבל זאת לא כוכבת בקנה מידה מסחרי.נקודה.
 

mmeny

New member
ואני חשבתי להשוות את בן גולן לשלמה ארצי

די,תרדו מזה.
אין טעם להשוות מתמודדי ריאליטי ש90% מהם נעלמים אחרי התוכנית, ליוצרים מוערכים ומוכשרים שהסתדרו גם בלי אקספקטור וגם בלי הדרכה של פורטיס
 

xjoiq

New member
לא אני התחלתי בהשוואות

אז היית צריך לשרשר את זה למישהו אחר.

נ.ב.: בן גולן הוא האמ-אמא של בעלי הפוטנציאל שמבחינת צבע קול לפחות בפרט בגבוהים הוא לא צריך להתבייש גם לא על יד שלמה ארצי
 

GM1988

Well-known member
זה לא שיר מקורי של ארכדי.

נכנסתי לקישור שהבאת, ומיד זיהיתי שמדובר למעשה באחת היצירות המוכרות של ולדימיר ויסוצקי.
דוכין תרגם את השיר ועשה לו קאבר, אבל ממש לא היוצר המקורי.

יאו מפתיע האמת, לא ידעתי על קיום הקאבר הזה קודם.
 

xjoiq

New member
קודם כל צודקק דבר שני כתבתי בהקשר של מבצע

נזכרתי בעצם במה שאמרת(הוא גם אמר את זה בעצמו בראיון רדיו פעם).
אבל הפיסקה שמתייחסת לאני לא אוהב באה בהקשר של פרפורמר.
אגב יש גם הרבה שירים(כן גם מקוריים שלו) שארכדי נשמע בהם טוב בגבוהים(שם בהמשך הפלייליסט) אבל נראה לי שהוא כל כך מעולה בנמוכים שהוא העדיף לרכז את רוב יצירותיו באזור הנמוך.
 

GM1988

Well-known member
מאד הופתעתי שיש תרגום לשיר הזה בעברית.

זה אחד הטקסטים האהובים עליי שויסוצקי כתב

לרוב אני לא עוקב אחרי מוסיקה ישראלית וכמו כן גם אחרי ארכדי דוכין, אבל אני כן שמעתי כמה שירים שלו בעבר, ואהבתי.
אבל לא הזדמן לי לדעת שהוא תרגם שיר כלכך יפה לעברית. אז תודה לך על האפשרות להכיר : )
 
למעלה