איזה פחד ../images/Emo5.gif
סוף סוף גם מי שאין לו כבלים יכול לקלוט פה את ערוץ 10. (כן, נו, "סוף סוף"...
). בקיצור, הערב השלמתי פערים וראיתי לראשונה את גב´ "החוליה החלשה"... המשחק פסדר...קצבי...שאלות לא קשות במיוחד אם כי סובלות מהעדר שוויון ברמה (איך דה פאק אומרים טוסטר אובן בעברית?
)...אבל הדבורין הזאת...פחחחחחחחח...חמוצה כמו לימון ומפחידה ילדים קטנים. אני מניחה שאחרי 2-3 תוכניות כבר אי אפשר לסבול את ה"בושה וחרפה" שלה ואת ה"אתם צוללים לתהום"... או שלא? ערב טוב
ג´ול
סוף סוף גם מי שאין לו כבלים יכול לקלוט פה את ערוץ 10. (כן, נו, "סוף סוף"...