איזה פחד

giulietta

New member
איזה פחד ../images/Emo5.gif

סוף סוף גם מי שאין לו כבלים יכול לקלוט פה את ערוץ 10. (כן, נו, "סוף סוף"...
). בקיצור, הערב השלמתי פערים וראיתי לראשונה את גב´ "החוליה החלשה"... המשחק פסדר...קצבי...שאלות לא קשות במיוחד אם כי סובלות מהעדר שוויון ברמה (איך דה פאק אומרים טוסטר אובן בעברית?
)...אבל הדבורין הזאת...פחחחחחחחח...חמוצה כמו לימון ומפחידה ילדים קטנים. אני מניחה שאחרי 2-3 תוכניות כבר אי אפשר לסבול את ה"בושה וחרפה" שלה ואת ה"אתם צוללים לתהום"... או שלא? ערב טוב
ג´ול
 
ג´ול

את חושבת שאם היתה טועמת מהמלאבי היתה פחות מחמיצה פנים? חחחחחחחחח ( חמה על המלאבי.) ממממממממממ
 

giulietta

New member
יו ../images/Emo12.gif

מה זה היה?????????? תברח תבר מהררררררררר..........(מקווה בשבילך שאתה עוד זוכר איך רצים)
 

חניבעל.

New member
זה הלך ככה

יו אני לא רוצה כל כך הרבה אני לא רוצה כל כך אני לא רותה אני לא אני ........ יש עוד ???????? (עכשיו באמת בורח)
 

giulietta

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני רואה שעקבת אחרי חחחחחחחחחחחחחחח..............
 

נעמי 1

New member
הוא ... בשקט... בשקט...

תסמכי עליו. (הרי אמרו שהוא יודע הכל) חחחחחחחחחחח
 

giulietta

New member
ברדוקה

בשביל החמיצות שלה אפילו קערה שלמה לא תספיק
אבל אני...אחרי מה שאכלתי עכשיו...מממממממממ...מממממתאים לי
 

giulietta

New member
נעמי´קה

יש תפנית במשחק של חתולון (סעיף 15) חחחחחחחחחחחחח
 

נעמי 1

New member
את צודקת !

אפילו אני, ששוכבת לי בנחת במיטה ורואה אותה, מתכסה מתחת לשמיכה - מהפחד. לא סובלת אותה ! לילה טוב. נעמי
 
למעלה