איזה פחד

הצופה.

New member
נשארו לה קצת סימנים של חלב מסביב

לחתול פוסי בלע.........ז לא התרחצה איזה שבועיים הפך לרוקפור זה היה ואחד גרעפס שינוי נושא נוסחא
 

נשית~37

New member
ואני דווקא לא רואה אותה

לא את שולה ולא את זאתי נו.... אבל את הגרעפס שמעתי חחחחחחחח
 

giulietta

New member
גם

חתולון וגם חד קרן וגם החוליה החמוצה... יותר מדי חידונים לערב אחד...
לילה טוב אנשימים
ג´ול
 

חתולון*

New member
לילה טוב ג´ול, לא יודע, לי יש חוזה

אני מפעיל כאן בערב!!!! מה עושים האחרים? אין לי מושג זה "הפריים-טיים" שקיבלתי אולי ... יום כן ויום לא??? לילה טוב חתולון
 
האמת...

היא כמו נעל חדשה שלוחצת: בהתחלה היא מטרידה אותך אחרי זה מתרגלים אליה ובסוף גם מתגעגעים אליה אחרי שהלכה...
 

סנדי32

New member
ג´ול גמני ראיתי וגמני חושבת

שהיא התבטאה בגסות ובזלזול כלפיי המשתתפים כניראה בעלה לא נתן לה בלילה
והיא הורידה עליהם את הקריז חחחחחחחחח אבל בכל מקרה היה מעניין לראות ולשבת כל המשפחה בסלון ולנסות לפתור איתם יחד את השאלות דווקא נחמד
 

nightroll

New member
רגע אחד!!!!

אפשר לקלוט את ערוץ 10 גם מי שאין לו כבלים??? איך?
 
למעלה