לא אמרתי
שצריך להדבק אליהם. וילד לא מבקש תשומת לב, אם הוא יודע שהוא לא יקבל.... אבל סליחה, אב שיורד עם הילדים לגינה, מן הראוי שיהיה איתם. תכלס, הם עדיין קטנים. בגילאים 3-5 הם עדיין צריכים את ההורה שלהם איתם. לא צריך להדבק אליהם, גם אם הוא ישב ויסתכל עליהם, והם יראו את זה, זה מספיק. הם צריכים לראות שמעניין אותו, מה שהם עושים. בתור אמא, אני אומרת לך את זה.