אז מצאתי אותו.....

dominogrose

New member
היי, מיכלי ../images/Emo24.gif

אני מאוד מבינה אותך... כמה זה כואב. את בטח חושבת שלא מגיע לו בכלל שתפגישי בין שניהם. ובאמת לא מגיע. אבל מגיע לבת שלך דמות אבהית בחייך, למרות שהוא לא בדיוק מתפקד כמו אבא. לא כדי לך להיות זאת שניתקת ביניהם. היא בטח לא תשמח לשמוע שלא הסכמת למפגש ביניהם. אני לא בדיוק יודעת את כל הסיפור שלך. אז אולי העצה שלי לא שווה הרבה אבל אני מנסה פחות או יותר לחשוב גם מצד הבת. שאחרי הכל מותר לה לאהוב את האבא ולרצות לראות אותו גם אחרי שנעלם.
 

m i c h a l i

New member
תודה יקירתי ../images/Emo140.gif

אני גם מנסה לחשוב על הכל מנקודת מבטה... בינתיים החלטתי לא להחליט... עדיין חושבת
 

נויילה

New member
אז מצאת אותו ...ו..

לדעתי , אבא לא יציב שמשדר לילד נטישה וחוסר מחוייבות - יכול רק להזיק לילד. תחושת הדחייה יכולה להיות עמוקה כשזה בא מאבא ואהבה של אמא לא תוכל לנצח את זה. עדיף שהילד יקבל אהבה גדולה מאמא ,מסבא וסבתא , מדודים ולזה הוא יחשף. יש לי חברות שגדלו בלי אבא והן מוצלחות מאוד .
 

m i c h a l i

New member
ותודה לכל שולחי המסרים ../images/Emo24.gif

תודה לכם על העיצות והסיפורים השונים... אין לכם מושג כמה זה עודד אותי ובוודאי שיעזור לי לגבש החלטה תודה על התמיכה
 
למעלה