dominogrose
New member
היי, מיכלי ../images/Emo24.gif
אני מאוד מבינה אותך... כמה זה כואב. את בטח חושבת שלא מגיע לו בכלל שתפגישי בין שניהם. ובאמת לא מגיע. אבל מגיע לבת שלך דמות אבהית בחייך, למרות שהוא לא בדיוק מתפקד כמו אבא. לא כדי לך להיות זאת שניתקת ביניהם. היא בטח לא תשמח לשמוע שלא הסכמת למפגש ביניהם. אני לא בדיוק יודעת את כל הסיפור שלך. אז אולי העצה שלי לא שווה הרבה אבל אני מנסה פחות או יותר לחשוב גם מצד הבת. שאחרי הכל מותר לה לאהוב את האבא ולרצות לראות אותו גם אחרי שנעלם.
אני מאוד מבינה אותך... כמה זה כואב. את בטח חושבת שלא מגיע לו בכלל שתפגישי בין שניהם. ובאמת לא מגיע. אבל מגיע לבת שלך דמות אבהית בחייך, למרות שהוא לא בדיוק מתפקד כמו אבא. לא כדי לך להיות זאת שניתקת ביניהם. היא בטח לא תשמח לשמוע שלא הסכמת למפגש ביניהם. אני לא בדיוק יודעת את כל הסיפור שלך. אז אולי העצה שלי לא שווה הרבה אבל אני מנסה פחות או יותר לחשוב גם מצד הבת. שאחרי הכל מותר לה לאהוב את האבא ולרצות לראות אותו גם אחרי שנעלם.