אז מצאתי אותו.....

m i c h a l i

New member
אז מצאתי אותו.....

ומה עכשיו? אחרי חצי שנה שבה לא שמעתי ממנו (לא אני ולא הילדה) ונעלם כאילו בלעה אותו האדמה הצלחתי לאתר אותו. את אבא שלה. לפני כן היו נפגשים במרכז קשר פעם בשבוע, הוא לא הגיע לדיון הבא והפסיקו את הסדרי הראיה במרכז. למרות זאת עודדתי את הקשר בינהם והם התראו גם מחוץ למרכז בהשגחה שלי ובהסכמתו. יום אחרי יום ההולדת שלה השנה הוא נעלם לו פתאום. ניסיתי לאתר אותו בכל מיני דרכים ולא הצלחתי עד לפני שבוע. מספר טלפון שקיבלתי ממכר שלו והנה הוא עונה לטלפון. כאילו כלום. כאילו לא חלפו להם ששה חודשים . לא, הוא לא מת. לא , לא קרה לו כלום. הכל בסדר. אז מה קרה? לאן נעלמת? אין לי כסף לשלם מזונות (נו מה חדש?) אני לא יכול לראות אותה כשאת מבקשת כסף.(נו באמת) אז אולי עכשיו תתני לי לראות אותה? אפשר? ואני, הלב שלי נקרע... היא אוהבת אותו כל כך היא פגועה כל כך מההיעלמות שלו ללא הסברים היא מפנימה את כל הכאב מה אני עושה עכשיו? לחדש את המפגשים בינהם? לספר לה שמצאתי אותו? ומה אם בעוד חודש הוא שוב יעלם? אני לא יכולה לראות אותה נשברת שוב...
 

ליאור30

New member
../images/Emo7.gif איום ונורא! קרעת לי את הלב.

אם לא היית מאתרת אותו הוא היה מנסה ביוזמתו להפגש עם הילדה אחרי חצי שנה!!! שלא ראה אותה? הוא זועק חוסר יציבות משווע. לדעתי הילדה צריכה יציבות ולא איזה דמות גברית שעונה לתואר הלא מוצדק אבא. האמת שמאוד קשה לייעץ בסיטואציה כזו לכן הייתי ממליצה לך להתייעץ עם פסיכולוג שמתמחה בילדים. אם אני הייתי במצב כזה הייתי מעדיפה שלא יפגש עם אביו, עם כול הרצון הטוב שכן יהיה אבא אבל הוא לא ממש אבא והוא גם חסר אחריות בצורה נוראית, מה-הוא לא יודע שהוא פוגע בילדה?? או שפשוט לא איכפת לו, כנראה שאיכפת לו רק מעצמו. איכס כזה. לדעתי לא כדאי לשבור לילדה את הלב כול פעם מחדש.
 
לא לתת

כואב אבל מציאותי. כל פעם הוא נעלם בתואנות שונות. וכל פעם מחדש הנסיכונת נשברת. לו הייתי במקומך, לא הייתי מאפשרת. אני גם לא יודעת אם צריך ליידע אותה בחדשה האחרונה.
 

m i c h a l i

New member
תודה יקירתי

ההתלבטות מקשה עליי מאד
כואב לי בגללה בעיקר כי כל כך לא מגיע לה יחס כזה לא חושבת שיש ילד שמגיע לו יחס כזה מאחד מהוריו
 

m i c h a l i

New member
תודה על התגובה ../images/Emo24.gif

את צודקת בזה שהוא חושב רק על עצמו. כך היה מאז ומתמיד. אני עדיין מתלבטת כי יודעת כמה היא כואבת בלעדיו ומצד שני יודעת כמה היא תכאב כשיעלם שוב (ואין לי ספק שזה יקרה)
 

orly 12

New member
היי מיכלי

מכיוון שאני נמצאת באותה סיטואציה ולאחר התייעצות עם מספר אנשי מקצוע אני חושבת שהילדה צריכה לראות את אבא שלה גם אם זה אומר שהיא תחווה דחייה עוד פעם, עם כל הכאב זה האבא היחידי שיש לה ועם זה היא צריכה ללמוד לחיות, יש לה אמא שמתנהגת אחרת ומראה לה שלא כולם מתנהגים ככה. אני מניחה שהילדה שלך כמהה לאבא ורוצה בקשר איתו, אז אפילו הקשר הלא רציף הזה ייתן לה כח, ייתן לה את האפשרות ליצור פנטזיות חדשות ועוד. בקיצור מה שאני אומרת שעדיף אבא כזה מאשר בכלל לא למרות הכאב, ותאמיני לי אני באותה סיטואציה בדיוק, והיום חוסר היציבות של האקס שלי לא מפרה את היציבות של הבת שלי, היא הסתגלה למצב, ואני מניחה שיום אחד היא תתחשבן איתו. וזה עצוב שזה האבא אבל היא צריכה אותו יותר ממה שכל אחד יכול לדמיין, היא זקוקה לו להשלמת התהליכים האדיפליים, ולעוד תהליכים פסיכולוגיים שונים. אני בטוחה שבסוף תפעלי לפי מה שנכון לבת שלך.
 

m i c h a l i

New member
למה ליצור פנטזיות בכלל?

למה ליטוע בה את התקווה מחדש? כמובן שאני רוצה לעשות את הטוב ביותר בשבילה הבעיה היא שאני צריכה לבחור בין כאב מסוג אחד לכאב מסוג אחר ואת שניהם אני לא רוצה תודה על התמיכה
 

orly 12

New member
את לא יוצרת פנטזיות בכלל

הן קיימות אצל הבת שלך, ובגלל זה היא צריכה להתמודד עם המציאות הקשה כמו שהיא -אבא שלה, כמה שזה קשה היום,לטווח הארוך זה נכון יותר. ואת צודקת שאת צריכה לבחור בין שני סוגי כאב והדילמה קשה, כי מי רוצה להכאיב לילד שלו, אבל אולי תנסי לשים את עצמך במקומה ולנסות לדעת מה היא הייתה רוצה, ואולי רק אחר כך לנסות לקבל החלטה לטובתה. אני מבינה את ההתלבטות, את יודעת איך אני פעלתי וזה הוכיח את עצמו, אבל כל מקרה לגופו. מקווה שיהיה לך יותר קל להחליט
 
תגובה

מיכלי את נמצאת עכשיו בנקודת ירידה אבל תחשבי אבא שלא בא לראות את הילדה שלו לא שווה להיות אבא לא מגיע להיות אבא את לא יודעת איזה זכות גדולה להיות אבא זה אצלו משהו לא בסדר כנראה שהוא לא מספיק גבר ובגלל זה הוא בורח למרות שהוא כרגע רואה את זה כפתרון פחדן עלוב שכמותו את מיכלי אל תדאגי לאף אחת חוץ מלעצמך וכמובן לתינוקת אני בטוח שהיא יפיפיה והיא זאת שתתן לך את הכוח להמשיך אל תדאגי יום אחד הוא יחפש אותך כרגע הוא פוחד מבוהל בושה לגבר אתה לא גבר אתה פחדן מיכלי בסיפור הזה את זאת שבסדר שלא תחשבי אחרת בסיפור הזה הוא הבעיה ושיתמודד אם זה לבד את הכי בסדר בעניין הזה עלי והצליחי ובזה אני בטוח בכך טל
 

m i c h a l i

New member
תודה טל ../images/Emo140.gif

משהו אצלו לא בסדר - זאת עובדה. אני דואגת לה ולי מאז ומתמיד- הוא לא לוקח חלק בחיינו. היא כבר בת 6 וכבר לא תינוקת אבל עדיין פגיעה ורגישה. אם היא היתה יותר גדולה הייתי נותנת לה להתמודד איתו. האמת שגם היום אני יודעת איך היא תענה לו ומה היא תשאל אותו. ובכל זאת, מרגישה שהכאב כשהוא יעלם שוב יהיה גדול יותר...
 
הייתי נותנת לו לפגוש

אותו אף על פי כן ולמרות הכל. לילדה גם עם יעלם תהיה השמחה לדעת ולהיות עם אבא.
 
מיכלי, ../images/Emo24.gif

תתייעצי עם העו"ס שמכירה אותך ואת הילדה ואת האיש... ההחלטה צריכה להיות: טובת הילדה - בלי פשרות. ותמשיכי לתבוע מזונות
 
מיכלי

מיכלי היקרה אני כל כך מבינה את הכאב והדאגה שלך....להקרע בינו לבין טובת הילדה... לא קל לכאוב את הכאב שלך ...ולדאוג שהיקר לך מכל תפגע, תתאכזב... אני חושבת שאת יודעת את התשובה... היא נמצאת אצלך בפנים... קשה לך... קשה לה... שתיכן אמיצות וחזקות.... מחזקת אותך ושולחת חיבוק
 

m i c h a l i

New member
אידה יקרה

תודה על התמיכה ועל כל מה שאת עושה למענה אני רואה את השינוי שחל בה יום יום ובכל זאת קיוויתי שתוכלי , בגלל ההיכרות שלך איתה ועם ריגשותיה , לכוון אותי יותר לתשובה אני כל כך זקוקה לעיצה לעשות את הטוב ביותר עבורה אימרי לי מה דעתך המיקצועית והאישית מקווה שאני לא דורשת יותר מדי מי כמוך יודעת על הכאב שלה ועל ריגשותיה
 
למעלה