m i c h a l i
New member
אז מצאתי אותו.....
ומה עכשיו? אחרי חצי שנה שבה לא שמעתי ממנו (לא אני ולא הילדה) ונעלם כאילו בלעה אותו האדמה הצלחתי לאתר אותו. את אבא שלה. לפני כן היו נפגשים במרכז קשר פעם בשבוע, הוא לא הגיע לדיון הבא והפסיקו את הסדרי הראיה במרכז. למרות זאת עודדתי את הקשר בינהם והם התראו גם מחוץ למרכז בהשגחה שלי ובהסכמתו. יום אחרי יום ההולדת שלה השנה הוא נעלם לו פתאום. ניסיתי לאתר אותו בכל מיני דרכים ולא הצלחתי עד לפני שבוע. מספר טלפון שקיבלתי ממכר שלו והנה הוא עונה לטלפון. כאילו כלום. כאילו לא חלפו להם ששה חודשים . לא, הוא לא מת. לא , לא קרה לו כלום. הכל בסדר. אז מה קרה? לאן נעלמת? אין לי כסף לשלם מזונות (נו מה חדש?) אני לא יכול לראות אותה כשאת מבקשת כסף.(נו באמת) אז אולי עכשיו תתני לי לראות אותה? אפשר? ואני, הלב שלי נקרע... היא אוהבת אותו כל כך היא פגועה כל כך מההיעלמות שלו ללא הסברים היא מפנימה את כל הכאב מה אני עושה עכשיו? לחדש את המפגשים בינהם? לספר לה שמצאתי אותו? ומה אם בעוד חודש הוא שוב יעלם? אני לא יכולה לראות אותה נשברת שוב...
ומה עכשיו? אחרי חצי שנה שבה לא שמעתי ממנו (לא אני ולא הילדה) ונעלם כאילו בלעה אותו האדמה הצלחתי לאתר אותו. את אבא שלה. לפני כן היו נפגשים במרכז קשר פעם בשבוע, הוא לא הגיע לדיון הבא והפסיקו את הסדרי הראיה במרכז. למרות זאת עודדתי את הקשר בינהם והם התראו גם מחוץ למרכז בהשגחה שלי ובהסכמתו. יום אחרי יום ההולדת שלה השנה הוא נעלם לו פתאום. ניסיתי לאתר אותו בכל מיני דרכים ולא הצלחתי עד לפני שבוע. מספר טלפון שקיבלתי ממכר שלו והנה הוא עונה לטלפון. כאילו כלום. כאילו לא חלפו להם ששה חודשים . לא, הוא לא מת. לא , לא קרה לו כלום. הכל בסדר. אז מה קרה? לאן נעלמת? אין לי כסף לשלם מזונות (נו מה חדש?) אני לא יכול לראות אותה כשאת מבקשת כסף.(נו באמת) אז אולי עכשיו תתני לי לראות אותה? אפשר? ואני, הלב שלי נקרע... היא אוהבת אותו כל כך היא פגועה כל כך מההיעלמות שלו ללא הסברים היא מפנימה את כל הכאב מה אני עושה עכשיו? לחדש את המפגשים בינהם? לספר לה שמצאתי אותו? ומה אם בעוד חודש הוא שוב יעלם? אני לא יכולה לראות אותה נשברת שוב...