ראיתי את הסרט בחברה טובה
לדעתי, הסרט לא משקף מציאות כלשהיא, זו רק דרכה של יוצרת הסרט להתריס את שאלותיה וקושיותיה... לגופם של קושיות ותהיות, כשאין סיבה "למה בכלל", אז כל הכניסה לפרטים, "למה כך" או "למה אחרת" לא ממש רלוונטית. אני לא בטוח שהמצבים הקשים שהוזכרו בסרט (עקרות הלכתית או הפרישה אחרי לידה), אכן ברורים כל כך ובלתי אפשריים. הרבנים, הבעלים והנשים, שנתקלים בבעייה בחיים, לא בסרט, מוצאים פתרונות נהדרים, וכל זוג מוצא את השילוב והאיזון בין הציות העיוור לטקסט כפי שהוא מופיע ובין ההתנהגות בפועל כפי שמתאימה להם. אחת הנשים הדתיות שבחברתה ראיתי את הסרט, נשואה כבר כמעט 30 שנה, לא האמינה שיש הלכה שונה כאשר הגבר חולה או אשתו. לשאלתי, התברר, שמעולם בעלה לא חסך ממנה פינוק ועזרה כשהיא הייתה חולה, ופתרונותיו ההלכתיים עמו. הידעתם שלדרישת החרדים (עוד פתרון יצירתי), יש להשיג תחבושת היגיינית (פד) שחורה? צבעונית? מה שמראה, שמי שרוצה לחיות כך, יכול! וימצא בעזרת רבנים מבינים, את שביל הזהב המתאים לו. כן, מיכל, מי שמאמין שעקרונית מערכת החוקים הזו ניתנה מאלוהים, מסתדר, וחי לפיה, משכנע את עצמו שזה כדאי ומתפשר ומתגמש כשזה קשה יותר. מי שחושב שהמערכת הזו כמו כל האחרות, הן יצירה אנושית, לא צריך "קושיות" כל כך קשות כדי לא להקפיד.... לגבי החשיפה, הנשים הדתיות שנחשפו, היו רק אמריקאיות, שם תרבות הדיבור על זה,והנכונות להיחשף במדיום תקשורתי המוני, מקובלים יותר.