כמו שאמרתי לך מיכל,
זה לא משנה לי בכלל מה קורה במציאות או מה שהרב מחליט ופוסק. זה גם לא משנה לי כל הפרשנויות שלדעתי הן לא יותר מתירוצים שמיפיפים את המציאות. מבחינתי, עצם זה שקימת הלכה כזאת שמפלה ומפרידה בין בעל חולה לאשה חולה. זאת בושה והשפלה לאשה. ושוב, גם אני אישית לא נפגעת מזה, אבל אני חושבת שזאת פגיעה כללית באשה. אבל כמו רוב הדברים האחרים זה לא מפליא אותי. אלוהימית.
זה לא משנה לי בכלל מה קורה במציאות או מה שהרב מחליט ופוסק. זה גם לא משנה לי כל הפרשנויות שלדעתי הן לא יותר מתירוצים שמיפיפים את המציאות. מבחינתי, עצם זה שקימת הלכה כזאת שמפלה ומפרידה בין בעל חולה לאשה חולה. זאת בושה והשפלה לאשה. ושוב, גם אני אישית לא נפגעת מזה, אבל אני חושבת שזאת פגיעה כללית באשה. אבל כמו רוב הדברים האחרים זה לא מפליא אותי. אלוהימית.