אז מה?
אז מה אם היו פה הרבה דיונים על הנושא? מיכלאב25 בואי לכאן מיד!! אני רוצה לשמוע את מה שיש לך לאמר על הסרט "טהורה" שבמקרה פתחתי טלוויזיה לפני שעה והיא הייתה מכוונת על ערןץ 8 והתחיל השידור החוזר של הסרט,אז כבר ראיתי אותו פעם שניה. בפעם הראשונה יצאתי בשוק,אבל עכשיו זה נראה לי שהמסר שרצו להעביר הוא ברור זתומרת מראים רק צד אחד. בכולופן מה יש לך להגיד על הדברים המזעזעים שסיפרו שם?
אז מה אם היו פה הרבה דיונים על הנושא? מיכלאב25 בואי לכאן מיד!! אני רוצה לשמוע את מה שיש לך לאמר על הסרט "טהורה" שבמקרה פתחתי טלוויזיה לפני שעה והיא הייתה מכוונת על ערןץ 8 והתחיל השידור החוזר של הסרט,אז כבר ראיתי אותו פעם שניה. בפעם הראשונה יצאתי בשוק,אבל עכשיו זה נראה לי שהמסר שרצו להעביר הוא ברור זתומרת מראים רק צד אחד. בכולופן מה יש לך להגיד על הדברים המזעזעים שסיפרו שם?