אזכורים ונהנים

PIonit

New member
אזכורים ונהנים../images/Emo178.gif

הולה אמיגוס! איפה אפשר למצוא את כל הכללים לגבי אופן הכנת הרשימה הביביליוגרפית? (נו זו המעיקה שצריך בסוף העבודה..) ניסיתי לחפש אונליין או בקובץ הציטוט האחיד ולא מצאתי משהו "רשמי" ואמין. HELP? מישהו?
 

אלמרפאד

New member
בעייתי קצת

עקרונית, רשימה בבליוגרפית איננה צורת ציטוט רשמית במאמרים/עבודות משפטיות בארץ. כאן הוחלט כי הצורה הרשמית היחידה היא באמצעות כללי הציטוט האחיד הידועים. ולכן יש שתי אפשריות: 1) לשאול את המנחה/מרצה הרלוונטי. 2) להיעזר בכללי רישום ביגליוגרפי מפקולטות אחרות (על-פי כללים אחרים שמקובלים אצלם כמובן). למשל קובץ הסברים שנוגע לאזכור בכלל וגם לאזכור בבליוגרפי מאוניברסיטת בן גוריון, על-פי כללי ה-APA: http://cmsprod.bgu.ac.il/NR/rdonlyr...20C984419DA7/41399/אזכורציטוטוכתיבתמקורות.doc
 

PIonit

New member
ראשית- המון תודה!

העניין הוא שהדילמה שלי לגבי רשימת המקורות היא משפטית
- נניח, האם את דברי הכנסת או הנחיות של היועמ"ש אני רושמת פשוט תחת חקיקה? או שצריך לכל אחד כותרת משנה משלו? האם אני מסדרת לפי שנה? או אלפבתית?
 

אלמרפאד

New member
מה שאני עשיתי

[פעם אחת בלבד ביקשו מאיתנו בפירוש לצרף רשימה בבליוגרפית] מעבר למקורות הרגילים מהם היו לי כמה וכמה (פסיקה, חקיקה, מאמרים וכו') שלהם הכנתי קבוצה מיוחדת, הכנתי קבוצה נוספת לה קראתי: "מקורות נוספים" ושם הכנסתי את כל מה שלא נכנס לכל השאר. פסקי דין מסדרים לפי ערכאות ואז לפי שנים (שנת מתן ההחלטה). חלוקת הערכאות היא פנימית, ולא כל ערכאה בכותרת משלה. מאמרים וספרים לפי אלפבית של שמות המשפחה של הכותב/ים. חקיקה לפי שנה. וכל השאר - על-פי הקשר. נראה לי הגיוני לסדר את דברי הכנסת והנחיות לפי שנה גם כן.
 

B L I M P

New member
לפי ידיעתי/הבנתי

אני מסדרת ככה: חקיקה לפי חשיבות ובתוך זה לפי שנים (כלומר קודם חוקי יסוד, ואז חקיקה ראשית לפי שנים ואז חקיקה משנית לפי שנים) פסקי דין לפי ערכאה (בג"צ יבואו לפי שלום) ובתוך כל קטגוריה לפי שנים. ספרות לפי שם מחבר. דברים כמו דברי כנסת והנחיות יועמ"ש הייתי באמת שמה תחת מקורות נוספים.
 

limorlim

New member
שלחי לי מייל במסר אישי

יש לי קובץ של כללי ציטוט אחיד
 

PIonit

New member
כבר מכירה../images/Emo9.gif אבל אין פירוט על הרשימה עצמה..

תודה בכל מקרה..
 
למעלה