אוקיי משחק!

XDD../images/Emo219.gif

אז אני לא היחידה שמתקנת אנשים באובססיביות.
(אני פשוט לא עושה את זה בצורה קשוחה, הו.
)

Musta Susi

איזה מזל שאת כבר למדת את כל הדברים

האלו בלשון והיא עדיין לא

Gaius Octavius

בכיתה ג' לומדים את זה...

וזה לא משנה, על חטאי-לשון משלמים, ומי שמכיר אותי טוב יודע

genz

תודה ../images/Emo13.gif

אני מחפש את התמונה הזאת הרבה זמן

JumpInTheFire

את יודעת משהו בת אל......

לא נראה לי שבאמת לא הבנת את זה... נראה לי שסתם כתבת את זה כדי לקבל צומי.. כמו שסתם כתבת על חבר שלך לשעבר וחשבת שזה מעניין את כל חברי הפורום, כמו שסתם תכתב על מאבטח בבית ספר שלך ששומע להקות כלשהן ושראית מישהו עם חולצת צ'ילדרן תפסיקי כבר! מה הבעיה שלך את חייבת שכ-ו-ל-ם ישימו לב אליך גם אם זה תלוי בזה שיצחקו עליך, יחשבו שאת זונה ולא יעריכו אותך בגרוש?!?! מתוקה את חייבת להרים את הכבוד העצמי שלך מהריצפה ובאמת שאין לי שום דבר נגדך אבל את חייבת להבין שזה לא פורום שיתוף חיים וזה מעצבן חלק מהאנשים, מצטערים אבל לא לזה נועד הפורום ובאמת שהכל נאמר ברוח טובה וממש לא מעצבים או משהו כזה.. יום מקסים.

אבל את לא מבינה למה זה גורם? :\

זה גורם לאנשים לכעוס עלייך ולתקוף אותך סתם בלי סיבה, ואם תתחילו לקלל אחד את השני אז אאלץ למחוק לכם את ההודעות ולהזהיר אותככם מהרחקה, ואת לא רוצה שזה יקרה, נכון?

JumpInTheFire

את באמת לא מבינה על מה אני מדברת?

בת אל חלאס לשחק אותה ראש קטן... את לא מטומטמת, תקחי את ההערה הזאת איך שתרצי אבל אני הייתי מציעה לך להתייחס לזה..

xenadream

הנה שלי- Sonata Arctica

She doesn't wanna wait. "we gotta make the love complete tonight" (FullMoon) Only a child, reckless and wild, needs to come home again.. (Mary-Lou) Now I know someone else's holding you, so for the first time in my life, I must lie. (Letter to Dana) Another misplaced rhyme written in the book of time (UnOpened) Tallulah, it's easier to live alone, than fear the time it's over. (Tallulah) All on the board, White Pearl have died (White Pearl, Black Oceans) A re you gonna leave me now, when it is all over? (Replica) Rip my life and spread the news, cut my wings and make me choose, I leave the fuckin' sword in the rock.. (Dream Thieves) Can't we be together without them forever? (The Misery) That will do fine for me, so come here, come come come... (Blinded No More) Insanity, blessing for those born to hate you (Black Sheep) Can we ever have what we had than? friendship unbreakable, love means nothing to me... (Shamandalie) Appearence deceives and the silence betrays (My Selene)

../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifאני נותן קרדיט למי שיעשה../images/Emo41.gif*|

על Korpiklaani, הם לא פאוור, אבל, מי שמצליח סוסון.

ashkeloni

בבקשה P:

Kulkueen niin tumman leskein (Niin hilijaisen) Of the woods all around (Journey Man) Reveals stones from the snow (Crows Bring The Spring) Purple clouds touch the top of the mountain (Crows Bring The Spring) In winter everlasting (Spirit Of The Forest) Katkerina katselleilta (Hengittצmiltה Hengiltה (From The Dead People's Spirit)) Long war is now past (Wooden Pints) And we walked to the river of witches (Shaman Drum) And I do what you want to (You Looked Into My Eyes) Not to cruelty of the woods (Native Land) I'd never get a magic drum and personal ability (Shaman Drum )​

למעלה