אוקיי משחק!

genz

אתה רוצה משהו קשה?

rumpelstiltskin grinder. שחק

Gaius Octavius

זה כלום,

יש להקה בשם: masahiroetototalversuperexpirience... ויו! רק עכשיו שמתי לב
שם הלהקה הזו מופיע ב"רקונינג נייט" של סונטה בתור להקה שהם ניגנו איתם, ואתם יודעים איזה שם בא לפנים? Lordi. ומתעניינים בעוד להקות: צ'ילדרן אוף בודום, דיו, הים, ת'ריון, סנטנסד ועוד.

airgirl

סנטנסד?../images/Emo99.gif

אבל..אבל.. אי אפשר איתם כבר.. *בוכה בכי מר*
*מדמיינת את אלכסי שר עם טוני* XDDDDD

ashkeloni

לא מצאתי 2 אותיות ../images/Emo7.gif

Rumpelstiltskin (Grinder) U Makin’ love through the night (Ode to tanks) P Even call collect (The Day Merman Met Todd The Harpoon Wilson) Look away, hold your ears (The Day Merman Met Todd The Harpoon Wilson) See all the horrors of your life (The Day Merman Met Todd The Harpoon Wilson ) Turnip-head? No! (Grinder ) In a flash thrash you! (Equipment Crusher) Look away, hold your ears (The Day Merman Met Todd The Harpoon Wilson) Starscream? No! (Grinder) Knowing that your life is rotting away (The Day Merman Met Todd The Harpoon Wilson ) I'll make her child mine (Grinder ) Nowhere left to go now (Let the fools cheer) Get paid cash to smash you! (Equipment Crusher) Rumpelstiltskin (Equipment Crusher) I will stroke your hot guns all night (Ode to tanks) No excuse we make (Let the fools cheer) Drink some diesel, warm you up, to wet my weasel (Ode to tanks) Even call collect (The Day Merman Met Todd The Harpoon Wilson) Running from a curse (Let the fools cheer)​

genz

קצת יותר...

אבל יש להם באמת רק דיסק אחד שנראה לי שיש עליו 9 שירים

Musta Susi

האמת שחשבתי על זה, אבל אמרתי לעצמי

NAH, הם לא Power, ג'ים בטח ישר ימחק

למעלה