נו, נתחיל בטוב.
- אתמול חברותיי ואני היינו בקארטינג הזה בקניון הגדול (פ"ת), היה כזה שווווה
חח פעם ראשונה נכנסתי למסלול שלא הייתי צריכה להיכנס ועצרו אותי, פעם שניה המדריך עשה לי שוב דגל אדום. "נשמה, תרימי את הכיסוי ראש" לא הבנתי מה הוא רוצה ממני. "את הכיסוי ראש נשמה, הכיסוי" חח שוב לא הבנתי. טיפשה. "את הכיסוי כפרה עלייייך!!" ואז הבנתי. חחחח
"ותאטי קצת בסיבובים מותק.. את ממהרת מדי" איי זה כ"כ כיייייף... משחרר כזה
יום שבת אני שוב שם, אבא מזמין את כל המשפחה בגלל היומולדת שלו. רק חבל שנאבדו לי שם פאקינג 50 שקל
שונאת. שונאאאאת שנאבד לי כסף! - אני בהופעה של אבייייייב גפן עוד שבועיייים!!
יאללה ינואר בוא כבר

- אתמול דיברנו, וסתם על כל מיני דברים.. כמו תמיד. אז יצא שהגענו לדבר על הסילבסטר. "אולי תתנשקי בסילבסטר????" ככה עם המון סימני שאלה. והוא לא מרבה בהם

"עם מיייי?!" "מאיפה לי... תמצאי מישהו" אני: "האמת שאני דיי מתכננת על מישהו..." (מור, סיימון!
) זה אחד מרעננה כ-ז-ה חמוד. וכ"כ מדהיייייים.
הוא: "וואלה.. יש לו מזל =))" איי עשה לי טוב לשמוע את זה. בעיקר ממנווווו
- ואח"כ חברה שלו גם שלחה לי הודעה. בזמן האחרון היא ממש מחמיאה לי וחמודה אליי. :] "כוסייייייייית סתם רציתי להגיד לך שאת פצצה.. יאללה עפתי לאכול, אוהבת המון."
היא כזאת מתוקה. ומה אכפת לי, שיהיו ביחד! אם טוב להם באמת סבבה. אני לא אוהבת אותו, נקודה. לאלאלא. - יש לי בייביסיטר על חברים של ההורים. סופסוף מישהו לוקח אותי :]] והם נותנים הרבה. והם גרים בסביונים, ואני אוהבת את הבית שלהם, והוא גם בדיוק מול ענק הוידיאו אז בטח הם יתנו לי לקחת איזה DVD כמו פעם שעברה. אבל טוב שזה לא
בסילבסטר.
אני נאלצתי להסכים, כי א'- אני חייבת כסף, ואני גם צריכה להחזיר להורים שלי את ה-50 ש"ח שנאבדו בקארטינג.

ב'- לאבא שלי יש יומולדת וההורים שלי רוצים לצאת (יופי באמת), אז גם ככה אני אצטרך לשמור על אח שלי. אז בטח הוא ילך לבן של החבר של ההורים ההוא ואני אשמור על כולם. ג'- אני לא יודעת עדיין לאן לצאת בכלל. טוב, אבל חשבתי על זה, וזה לא ביג פאקינג דיל לא לצאת סילבסטר אחד. נכון?
וזהו. אם מישהי קראה את כל זה שתודיע או משו. יאללה סיור של"ח לרמלה. ת'ראות.