יאללה =]
משום מה אבי גרייניק ברקע גורם לי חיוך. הוא כה חמוד, ויש לו שירים יפים.
היום מגן במתמטיקה (שזה לא בדיוק משמח אותי) אבל אני מחכה לעוד כמה שעות, להיות אחרי הסיוט הזה. יאי.
מחר כנראה בעזרת ה' אמן אמן טפו טפו טפווווווווו
הופעה בתלאביבבבבבבב...ואם לא ייצא אז תלאביב בלי קשר. לא הייתי שם שנים. וזה כיףףףףףףףףףףף
המפ. דברים מתחילים להסתדר כמו שאני רוצה, ואני אפילו לא מסדרת אותם. ז"א, אנשים אחרים מסדרים אותם. וזה יוצא כזה מעולה אמאלההה...וכיף! ויש עכשיו בערוץ 24 קליפ שנראה כמו Beautiful day של יו2. אה זה של גלי עטרי.
אני זוכרת נוסחאות במתמטיקה גרררר יאללה עפתי לביצפר