זה לא שלח קודם?../images/Emo12.gif../images/Emo153.gif
היום עשיתי ביביסיטר לילדה מזה חמווודהה!! אממ..לקחתי אותה מחוג, עזרתי לה בשיעורי בית, שיחקנו קלפים, ראינו טלוויזיה , הכנתי לה פופקורן וטוסט, לקחתי אותה למרכז על אופניים (היא נסעה ואני רצתי כזה בצד
) וקניתי לה שם פיצה וברד ואח"כ שחזרנו לבית שלה היא התקלחה ושרה "דםםם חםםם דם חםם זה מה שכולם אומרים שיש לללייייי!!" ואין היא כזאת מותק
רק חבל שיש לה אחים גדולים וזה היה רק חד פעמי.. היה כייף:]]