אהלן אנשים

אהלן אנשים

יש לי דילמה ואני אשמח אם תעזרו לי. אני שוקלת לשלב מלבד משפטים שנה הבאה גם עבודה סוציאלית עד כמה זה יהיה לי עמוס? לאילו שמשלבים איך הולך לכם? עמוס? יש לצייןן שאני עולה לשנה ב' (שלום שלום : ) )
 

limorlim

New member
שילוה של משפטים עם עוד תואר - עמוס אך אפשרי

מצד שני, שילוב של משפטים עם ע"ס הוא לא בין השילובים הנפוצים, כך שיכול מאוד להיות שתהיה לך בעיה קשה להרכיב מערכת שעות ולוח בחינות, כך שכדאי שתקחי זאת בחשבון.
 

B L I M P

New member
מכירה מישהי שעושה את זה

וגם בלי לבוא לכל השיעורים במשפטים היא עמוסה בטירוף. קחי בחשבון שבעבודה סוציאלית יש הרבה עבודה מעשית וזה תופס לך עוד זמן, ומזה, בניגוד לשיעורים, אי אפשר להבריז. מה שכן, זה בטח אפשרי, השאלה אם בא לך להקריב את החיים שלך בשביל זה.
 
למעלה