איילת מפיק ודי
New member
אהלן אנשים
יש לי דילמה ואני אשמח אם תעזרו לי. אני שוקלת לשלב מלבד משפטים שנה הבאה גם עבודה סוציאלית עד כמה זה יהיה לי עמוס? לאילו שמשלבים איך הולך לכם? עמוס? יש לצייןן שאני עולה לשנה ב' (שלום שלום : ) )
יש לי דילמה ואני אשמח אם תעזרו לי. אני שוקלת לשלב מלבד משפטים שנה הבאה גם עבודה סוציאלית עד כמה זה יהיה לי עמוס? לאילו שמשלבים איך הולך לכם? עמוס? יש לצייןן שאני עולה לשנה ב' (שלום שלום : ) )