אהלן אנשים

אהלן אנשים

צריכה מעט עזרה, אני שוקלת לשלב עוד תחום לימודים עם משפטים, אולי זה ישמע מעט מוזר אבל אני מרגישה שכל החלק הריאלי במוח שלי מתנוון. על מה הייתם ממליצים? אגב לא בא לי לשלם עוד 10,000 ש"ח רק בשביל עניין אני רוצה משהו שיפתח לי עוד אופציות בעתיד. תודה רבה ושבוע טוב
 

Anabol

New member
זה לא עוד 10,000

זה אפילו לא עוד 5,000 כי לא עושים תואר כפול אלא משולב (זה לא פי שניים נקודות זכות). מבין התארים הריאליים שמשתלבים טוב עם משפטים ומועילים בתחום המסחרי הייתי ממליץ על חשבונאות/כלכלה.
 

PIonit

New member
כמה יוצאת בסופו של דבר

התוספת לדו חוגי (כלומר שילוב) עם משפטים (כלומר לא פר שנה אלא סה"כ)? נדמה לי שיותר מ5000 ש"ח לא?
 
בערך 10,000, אולי קצת פחות

הרי משפטים חד-חוגי זה 142 נ"ז משפטים עם חוג נוסף זה בממוצע 175 נ"ז כלומר בערך 35 נ"ז הפרש שזה קצת פחות משנה אקדמית שהיא קצת פחות מ-10,000 ש"ח ככה צריך לעשות את החישוב, לא?
 

PIonit

New member
סבבה נשמע הגיוני../images/Emo13.gif

פשוט הבחור כתב פחות מ5K וזה היה נשמע לי מוזר.
 
עזבי, הבחור שנה א', הוא לא יודע כלום ../images/Emo67.gif

סורי Anabol, אחת ההזדמנויות האחרונות שלי לעשות לך את זה... או-טו-טו גם אתה תוכל לעשות את זה לקטנים ממך. ברכותיי
 

Anabol

New member
אוקיי.. אבל בכלל לא דיברנו על אותו הדבר

חשבתי שהיא מתכוונת לתוספת של 10K לשנה (שזה בערך שכ"ל שנתי) ולא לכל התואר.
 

Anabol

New member
מצקצק...

(תראי למטה). כניראה שהמלפפון בסוף קם על הגנן
 
יכול להיות, סביר להניח אפילו

אבל לפחות אני כמעט סיימתי את הדרך ושום דבר לא "קורה". תת-הקבעות של העובדות, מזכיר לך משהו?
 

PIonit

New member
../images/Emo6.gif אחח כשהפז"מ מתחיל לעלות לנו לראש...../images/Emo13.gif

(ואגב אני לא אומרת את זה בהתנשאות או משהו יקירתי! אני גם (חצי) מתלהבת אבל גם חצי לא מעכלת...)
 
פז"מ ../images/Emo99.gif

עמוס מהקליניקות אישר לי להיות בשנה ג' כבר לפני איזה חודש, כך שהפז"מ דופק מהר משציפיתי
סתם, גם אני לא מעכלת. נראה לי שאני לא אעכל עד שאני אשכרה אתחיל את השנה הבאה. את קולטת?! סיימנו יותר מחצי תואר! עוד שנה וחצי מתחילים התמחות! אמאל'הההההההההההההה!!!!!!!!! (אז לפחות להתפזם על קטנים מאיתנו, זה קצת מרגיע, לא? ואם כבר להתפזם, אז על Anabol, הרי מתפזמים רק על מי שאוהבים) (ועל סטודנטים מעצבנים במיוחד...
)
 
למעלה