עם איבוד האלוהים המוזיקה הפכה להיות חלק
מאוד גדול בחיים שלי. שומע בעיקר רוק מתקדם (קינג קרימזון, ג'נטל ג'יאנט, ואן דר גראף, סופט מאשין, ג'טרו טאל, ששת... ואלו המוכרים ביותר) רוק קלאסי (אריק קלפטון, ג'ימי הנריקס, THE DOORS, פינק פלויד וכך הלאה) מוזיקה קונצרטטית (מה ששמים ב91.3 מלבד אופרות) ג'אז, בלוז, רגאיי וקצת מוזיקה אירית.