בחופש הגדול האחרון נחשפתי למטאל
ומאז יצא לי לשמוע דברים מאוד טובים. בין השאר התוודעתי לdraconian בימים מסוימים אני אוהבת לשמוע nightwish. להקת מטאל נוספת שאני אוהבת היא the gathering (איזה מגניב! בדיוק כשכתבתי את זה התחיל שיר שלהם), מתקופות מסוימות (הלהקה הזאת ידועה בחוסר עיקביות בסגנון שלה), בעיקר כי השירים של הלהקה הזאת מעלים לי זכרונות ורגשות. אני אוהבת לשמוע גם את רדיוהד, בעיקר כשאני רוצה לשמוע משהו שקט ונעים. את רגינה ספקטור אני נהנת לשמוע כשיש לי מצב רוח יותר נחמד וקייצי ("קייצי" זה תיאור חביב למצב רוח
). עכשיו אני שומעת sirenia בעיקר בגלל העובדה שלא שמעתי אותם הרבה זמן וסיקרן אותי לשמוע אותם שוב. אני נהנת גם ממוזיקה ישראלית וגם ממוזיקה דתית. אני גם אוהבת מוזיקה קלאסית עם מקהלה (אני לא יודעת איך להגדיר את זה בדיוק), אבל לצערי לא מכירה חומרים כאלה. אז כמו שכבר מובן מההודעה- יש לי טעם מגוון ויכולת להנות מסגנונות מוזיקה שונים.