אביר הייי לך.....

אלדר

New member
אביר הייי לך.....

טוב אז ככה שחזרתי מהכנרת (שלושה ימים שם) והצחתי לא לחשוב ´עליה´ טוב אז ככה שקודם שאלת אותי לפני כמה דפים בעמוד 10 אם אני צודק... כתבת ככה: כואב? למי כואב? לאגו?? (תחשוב על זה) .. ככה כתבת ואז לא הצלחתי לענות כי נדעתי באותו זמן... אז ככה שלפי מה שאני באמת ולא השקר מה שכואב אצלי זה לא האגו! כי לי למוח שלי ממש לא הכפט מימנה כמו שאמרתי לך כבר!!!! אמרתי לך שזה מסובך כי זה לא אני זה משהו בי!!! זו הנשמה שלי שכואבת בגללה!!! כל פעם שאני רואה או מרגיש בה אני מרגיש כאב פנימי חזק מאוד בעצם כל פעם שאני חושב עליה! ואני לא מצליח לדעת איפה המקום הכואב כי זו הנשמה!! וזה גם האני הפנימי שלי!! כמו שאומרים! אז איך זה יכול להיות כאב???? אם הנשמה לא מרגישה כאב?? אני חולם את זה??? אז למה אני לא מצליח לעשות משהו בנידון??? תחשוב אתה גם על זה ותן לי פיתרון או תשובה בבקשה ממך אביר??? לי אין כבר כמעט מה להגיד ככה שזה לא תלוי כבר בי מה יהיה איתי ...... למרות שאיסרו עלי למות אני רוצה בזה מאוד מאוד.......ואני חושב שוב פעם לעבור על החוקים שהציבו לי!!!!! והיום גם יצא לי לקרוא מאמר בעיתון על אגודה שתומכת במשפחה של המתאבדים.....וכתבו שם על כמה שזה קרה להם.....וזה מחזיר אותי שוב לזה וחזק מאוד!!!!!! ככה שזה לא אני !!! זה משהו בי!!! שלך tksr זה עם הבעיות החזקות שלו.........
 

mga-abir

New member
למרות ש... אלדר היקר

שלום אלדר. למרות שהלטתי לא לכתוב יותר כלל בפורומים אשיב לך כפי הבנת. אני מבין שהכאב אמיתי.כן הכאב אמיתי וממשי. ללא מחשבות רק רגש,רגש טהור של כאב. בכל פעם שזה כואב, "היכנס" אל תוך הכאב היה כולך כאב.לפתע הכאב ירפה.כאשר תזהה את הרגש הטהור,ללא סיבה ומחשבה רק כאב. כל ישותך תיהפך לכאב והוא יעלם.דומה הדבר לתרכיז שהינו מתוק או מר מאוד. קשה לסבול את הטעם.אך ככל שנטעם יתכנו שתי אפשרויות.האחת נתרגל לטעם ונוכל לעמוד בו. כמו שתייה חריפה שהינה מבחילה למי שלא מורגל בה.האפשרות השנייה בעת חווית הכאב בכל ישותך דומה לדילול התרכיז במים.לאט לאט טעמו וחוזקו יפוג. אל תברח מהכאב חווה אותו.אני מקווה שתפסת את כוונתי. כאשר הלחץ בחזה עולה,היכנס לתוכו,התבונן בו,ולפתע תראה שאינו שייך,לפתע הוא ירפה מאחיזתו.אם תנסה להמירו בדבר אחר,הוא יצוץ במפתיע. בברכה ידידי ובהצלחה. אם יהיו לך עוד שאלות תוכל לפנות אלי באימל [email protected] ואעזור בכל מאודי
 

mga-abir

New member
ועוד דבר חשוב אלדר היקר

עשה מדיטציה והתרכז בכאב בלבד ללא מחשבות ללא רצונות ללא זכרונות. שא את הכאב. את הסבל את הצער שא את המשא על כל תכולתו.כאבך נובע מחוסר יכולתך לשאתו.שא אותו עשה מדיטציה עם ובתוך הכאב. האמן לי שזה יעזור.ואם זה חוזר חזור על כך,ואם אינך יכול למדוט שא וחווה אותו במודעות רגשותיך זה היינו הך.דומה הדבר לאדם ללא כושר גופני המתעייף על נקלה מכל מאמץ גופני,וניזהר שלא להתאמץ ככל שהינו מתאמץ פחות הינו מתעייף ביתר קלות (הפוך את המילה עייפות לכאב) הפתרון במקרה זה לעשות כושר,כלומר להתאמץ ולהתעייף בכדי לא להתעייף זוהי הפשטות הגדולה ביותר שאני יכול לתת כדוגמא.בהצלחה נסה בכל עת ועת (הרבה תרגול) בברכה אביר
 

אלדר

New member
תודה אביר אני ינסה.....

אם אני יצליח... ואם אני מוכן לעמוד מול הכאב הזה אצלי.. כי אני לא ושב שאני מוכן.... אבל במייל אני יכול לשלוח אבל לא לקבל....יש לי את מה שהאקרים עושים.. רק שולחים ולא יכולים לקבל בחזרה ככה שולחים וירוסים... וככה פורצים לאתרים! כאילו שולחים את הקובץ שאי אפשר להחזיר לך אותו.. וככה אי אפשר לגלות מי פרץ לאתר או למחשב... כי אני לא מצליח לקבל חזרה את המייל של כל אחד אחר.... אבל אתה יכול למצוא אותי באי סי הזה אם יש לך..... 124372817 ושמי הוא ......... הוא משהו כזה... אם תגיד טוב מאוד... ולה אתה לא רוצה יותר לכתוב בפורומים??? מה קרה ששינית את הדעת שלך אביר?? שלך tksr
 
למעלה