אביר הייי לך.....
טוב אז ככה שחזרתי מהכנרת (שלושה ימים שם) והצחתי לא לחשוב ´עליה´ טוב אז ככה שקודם שאלת אותי לפני כמה דפים בעמוד 10 אם אני צודק... כתבת ככה: כואב? למי כואב? לאגו?? (תחשוב על זה) .. ככה כתבת ואז לא הצלחתי לענות כי נדעתי באותו זמן... אז ככה שלפי מה שאני באמת ולא השקר מה שכואב אצלי זה לא האגו! כי לי למוח שלי ממש לא הכפט מימנה כמו שאמרתי לך כבר!!!! אמרתי לך שזה מסובך כי זה לא אני זה משהו בי!!! זו הנשמה שלי שכואבת בגללה!!! כל פעם שאני רואה או מרגיש בה אני מרגיש כאב פנימי חזק מאוד בעצם כל פעם שאני חושב עליה! ואני לא מצליח לדעת איפה המקום הכואב כי זו הנשמה!! וזה גם האני הפנימי שלי!! כמו שאומרים! אז איך זה יכול להיות כאב???? אם הנשמה לא מרגישה כאב?? אני חולם את זה??? אז למה אני לא מצליח לעשות משהו בנידון??? תחשוב אתה גם על זה ותן לי פיתרון או תשובה בבקשה ממך אביר??? לי אין כבר כמעט מה להגיד ככה שזה לא תלוי כבר בי מה יהיה איתי ...... למרות שאיסרו עלי למות אני רוצה בזה מאוד מאוד.......ואני חושב שוב פעם לעבור על החוקים שהציבו לי!!!!! והיום גם יצא לי לקרוא מאמר בעיתון על אגודה שתומכת במשפחה של המתאבדים.....וכתבו שם על כמה שזה קרה להם.....וזה מחזיר אותי שוב לזה וחזק מאוד!!!!!! ככה שזה לא אני !!! זה משהו בי!!! שלך tksr זה עם הבעיות החזקות שלו.........
טוב אז ככה שחזרתי מהכנרת (שלושה ימים שם) והצחתי לא לחשוב ´עליה´ טוב אז ככה שקודם שאלת אותי לפני כמה דפים בעמוד 10 אם אני צודק... כתבת ככה: כואב? למי כואב? לאגו?? (תחשוב על זה) .. ככה כתבת ואז לא הצלחתי לענות כי נדעתי באותו זמן... אז ככה שלפי מה שאני באמת ולא השקר מה שכואב אצלי זה לא האגו! כי לי למוח שלי ממש לא הכפט מימנה כמו שאמרתי לך כבר!!!! אמרתי לך שזה מסובך כי זה לא אני זה משהו בי!!! זו הנשמה שלי שכואבת בגללה!!! כל פעם שאני רואה או מרגיש בה אני מרגיש כאב פנימי חזק מאוד בעצם כל פעם שאני חושב עליה! ואני לא מצליח לדעת איפה המקום הכואב כי זו הנשמה!! וזה גם האני הפנימי שלי!! כמו שאומרים! אז איך זה יכול להיות כאב???? אם הנשמה לא מרגישה כאב?? אני חולם את זה??? אז למה אני לא מצליח לעשות משהו בנידון??? תחשוב אתה גם על זה ותן לי פיתרון או תשובה בבקשה ממך אביר??? לי אין כבר כמעט מה להגיד ככה שזה לא תלוי כבר בי מה יהיה איתי ...... למרות שאיסרו עלי למות אני רוצה בזה מאוד מאוד.......ואני חושב שוב פעם לעבור על החוקים שהציבו לי!!!!! והיום גם יצא לי לקרוא מאמר בעיתון על אגודה שתומכת במשפחה של המתאבדים.....וכתבו שם על כמה שזה קרה להם.....וזה מחזיר אותי שוב לזה וחזק מאוד!!!!!! ככה שזה לא אני !!! זה משהו בי!!! שלך tksr זה עם הבעיות החזקות שלו.........