אבוי לי ../images/Emo10.gif
לא נותרו לי עוד מבחנים...
כיצד אמלא את לילותיי הלבנים? מה אעשה בסטוקים האדירים של דגלונים ומרקרים בשלל צבעים? ואיך אוכל להצדיק בליסת שוקולד באמצע היום שאינה מגובה בעבודה מאומצת במכון כושר כי "הפעילות המוחית במבחן הייתה מאומצת דיה"?
אז אני יודעת. האושר אינו רחוק (ככלות הכול, בעוד שנה - בחינות לשכה). עם זאת, איך החיים ממשיכים אחרי תום המבחנים בפקולטה למשפטים? הצעות תתקבלנה בברכה
לא נותרו לי עוד מבחנים...