אבוי לי

bignono

New member
אבוי לי ../images/Emo10.gif

לא נותרו לי עוד מבחנים...
כיצד אמלא את לילותיי הלבנים? מה אעשה בסטוקים האדירים של דגלונים ומרקרים בשלל צבעים? ואיך אוכל להצדיק בליסת שוקולד באמצע היום שאינה מגובה בעבודה מאומצת במכון כושר כי "הפעילות המוחית במבחן הייתה מאומצת דיה"?
אז אני יודעת. האושר אינו רחוק (ככלות הכול, בעוד שנה - בחינות לשכה). עם זאת, איך החיים ממשיכים אחרי תום המבחנים בפקולטה למשפטים? הצעות תתקבלנה בברכה
 

2_be

New member
קשה קשה

אחרי המבחנים החיים ממשיכים בכתיבת סמינריונים, לא? מזל טוב על שסיימת
 

bignono

New member
למה להיות קטנוניים? ../images/Emo3.gif

ואיך את יודעת על הסמינריונים? :-O אנחנו מכירות? אה... ותודה !
 

2_be

New member
קטנוניות זה שמי השני../images/Emo22.gif

לכל אחד שכותב כזו הודעה חייב להיות איזה סמינריון שמחכה לו מעבר לפינה
 

Atenolol

New member
אחח, דגלונים

אשמח לקבל כל סטוק של דגלונים עודפים...
 
למעלה