אבוד אי שם...

  • פותח הנושא ar.a
  • פורסם בתאריך

ar.a

New member
אבוד אי שם...

אין לי מושג מה אני רוצה ללכת ללמוד... האם גם לכם יש את אותה בעיה
 

*אליקו*

New member
נו מה ...

בכל מקרה אל תתחיל ללמוד לפני שאתה בטוח שזה מה שמענין אותך כי בלי ענין אתה פשוט לא תצליח, ובקשר לזמן אל תלחץ כל העולם וחבריו יחכו לך עד שתהיה מוכן להתחיל ללמוד...
 
כמו כולנו...

המסלול המקובל הולך ככה : בהתחלה לומדים לדבר "אבא", "אמא" וכו´ אחר כך לומדים לספור. בבית ספר יסודי - לקרוא ולכתוב, חשבון, תורה וטבע בתיכון זה נהיה רציני - אנגלית, מתמטיקה, פיזיקה. יש כאלה שמגיעים אחר כך למוסדות להשכלה גבוהה... *************************************************************** כדי להתחיל אני מצרף לך קישור "מוסדות להשכלה גבוהה", כדי לעזור יותר - צריך לדבר ברצינות, ההודעה שלך כללית מדי, בטח יש לך איזה כיוון. קח בחשבון שלפעמים גם אחרי שמסיימים את התואר עוד לא יודעים מה הכי טוב ללמוד...
 
למעלה