כמו כולנו...
המסלול המקובל הולך ככה : בהתחלה לומדים לדבר "אבא", "אמא" וכו´ אחר כך לומדים לספור. בבית ספר יסודי - לקרוא ולכתוב, חשבון, תורה וטבע בתיכון זה נהיה רציני - אנגלית, מתמטיקה, פיזיקה. יש כאלה שמגיעים אחר כך למוסדות להשכלה גבוהה... *************************************************************** כדי להתחיל אני מצרף לך קישור "מוסדות להשכלה גבוהה", כדי לעזור יותר - צריך לדבר ברצינות, ההודעה שלך כללית מדי, בטח יש לך איזה כיוון. קח בחשבון שלפעמים גם אחרי שמסיימים את התואר עוד לא יודעים מה הכי טוב ללמוד...