כן..אני יודעת, יש משהו יהודה אטלסי כזה
רק שכנגדו איש לא יקום ויאמר, "חוזר על עצמו, אמירה רדודה, וכ.." אלא יאמרו "נהדר" ויצטטו בתחילת וסוף שנה בבתי ספר, בכיתות א-ג כאילו שהוא 'מבין לנפש הילד', אך בעיני הוא מבין לה בערך באותה מידהשהשירים האלו עושים זאת- ואולי פחות,שניהם עושים זאת בקול של בוגר שמתיילד.. אני לא מוצאת שאמרת כלום ששיך לדיבור על שירה ומה עושה אותה רלוונטי, חוץ מאם זה 'מזיז לך או לא' ואני חושבת שהשירים האלו מעלים נושא מעניין לדיון עד כמה ניתן להעביר מחאה חברתית כן/או לא באמצעים אמנותיים, שאלה
שאני בעיקר בחנתי מהצד האמנוות-הפלסטית, אבל היא מעניינת וראוי לדון בה!!!! ואני חושבת שבשירים האלו יש מסר חשוב והכלי הוא לגיטימי ואני חושבת שהיחס שלך לזולתך מאידך לא לגיטימי בעיני ואף אמרתי לך זאת בעבר! חוץ מזה הסיפור של כל אחד מהילדים האלו הוא אישי והם מבוססים על אירועים שקראו באמת, ומישהו לוקח לו קול ודובר אותפ ומה לעשות שכשומעים חדשות לפחות פעם-פעמים בשבוע זה מגיע לכותרות....וזה נושא שעל אף שהוא בכותרות, וששמעתי פעם סטטיסטיקות מזעזעות על אחוז האלימות במשפחה זה נושא שמטטאים מתחת לשטיח. ומי יודע אם הנושא לא פגע בך באופן כלשהו....אי פעם באחד מגלגולי חייך,