תוצאות החיפוש

  1. ס

    שינויים בקווי 6, 18 ראשון לציון

    נראה לי, או שאני רואה לופ בפלאנט וחנה וסע?
  2. ס

    אחרי שגרם לקריסתן, משרד התחבורה בוחן את החזרת מוניות השירות לפעילות

    זוכרת את התור למוניות שרות שרות קו 4/5 גם בתחנה המרכזית החדשה, או סמוך לה. סיבת המוות; 1. חופשי חודשי /יומי המשותף לאוטובוסים מכל החברות, כפי שציינת. 2.האפליקציות והלוח האלקטרוני , שמיידעים את הנוסע מתי יגיע האוטובוס, ומוציאים את העוקץ של התרגיל הרגיל של עקיפת הג'מבו והגעה לתחנה לתחנה דקה...
  3. ס

    בסוף בחרתי לשלב רכב ורק"ל, אסביר את האילוצים.

    המלונות אינם מאחסנים מזוודות לפני צק אין?
  4. ס

    עידכון: אין תוקף לכרטיסי הרב קו.

    כשתהיה פה, תנסה להשיג אחד חדש ליתר ביטחון
  5. ס

    שאלת "שמירת שישי" ו"שמירת מוצ"ש".

    צודק. המילה הנכונה היא סגר.
  6. ס

    שאלת "שמירת שישי" ו"שמירת מוצ"ש".

    אני מניחה שאינך התייר היחיד שמעדיף לשהות במרכז , ולא בפריפריה, בשל העדר תחבורה למעלה מיממה בשבוע. את המסלול מתאימים, מקסימום גיחה באוטובוס למקום העניין הספציפי בפריפריה, והשתדלות לחזור למלון לפני שעות העומס. מה ההשפעה על הכלכלה באזורים אלה?
  7. ס

    ברגע האחרון: משרד התחבורה מבקש לדחות את עליית המחירים לאפריל

    ככל הנראה ידחה לאחר הבחירות . לאחר מכן יהיה מחיר של מנה פלאפל.
  8. ס

    רכבלית ומזג אוויר

    ראיתי שבשוייץ, שם לא מעט רכבלים לאתרי תיירות, נהוג לסגור לתחזוקה למשך 2-3 שבועות בשנה. לרוב בראשית החורף.
  9. ס

    שאלת תוקף רב קו ואיפה לקנות אחד בנתב"ג בלילה.

    מישהו יכול לקנות לך אולי אנונימי בארץ , לטעון ולשלוח בדואר?
  10. ס

    מוניות השירות עוזבות את רמלה-לוד

    לא יודעת לגבי שבת, אך הכניסה של מונית השרות ל"שמיר" היא חשובה יותר. תשתיות הולכי הרגל בביה"ח לא נוחות. אפילו כדי לחצות את הכביש צריך לטפס על גשר. ובטח לא מותאם לקשישים, חולים, פצועים (מה להם ולבית חולים?).
  11. ס

    דוח מקצועי לבחינת היבטים של ייעול ושיפור השירות ברכבת ישראל

    נוסעת בקו השרון, שהוא דרומי. אין פעם שמגיע בזמן ליעד. גם אם מגיע בזמן למוצא , צובר עיכובים בדרך.
  12. ס

    דוח מקצועי לבחינת היבטים של ייעול ושיפור השירות ברכבת ישראל

    גם כאשר יש ועד עובדים, ניתן לנהל מו"מ בחכמה. התגמול צריך לתאום לאינטרס הציבורי, וזה בסוף לא אמור לפגוע בשכר. כך פועל משרד הבריאות מול הקופות, והקופות מול בתי החולים. זאת כדי שהמטופלים יקבלו מענה סביר מחד, ולמנוע טיפול-יתר מאידך. דוגמה תיאורטית: אם מתמרצים את מהירות הנסיעה, בלי להתחשב במספר...
  13. ס

    מה אתם אומרים על זה?..

    עם חברות התחבורה הנוכחיות נקבל קנסות לא חוקיים ממשכורות הנהגים (ע"ע חוסרים בקופה בסופרמרקט), והחמרת המחסור בנהגים. חוץ מזה, בשנות ה 90 העליזות אמנם הנהג נתן עודף , ניקב כרטיסיות ותפס מתפלחים. אבל אז לא היו אופניים חשמליים שצצו מתחת לגלגלים. גם לא ניתלו על האוטובוס, ולא ניסו לפרק את המכונה...
  14. ס

    מה אתם אומרים על זה?..

    אם נוכחות הפקחים גורמת לציבור לתקף, או, לחילופין, לשלם קנס מידי פעם, שיתכבד משרד התחבורה (באמצעות החברות) , וישכור גדוד שלצ מפקחים. אולי ישאר פחות כסף להנחות הזויות (למשל, לצעירים בשיא כוחם, או מי שיש לו שכן עני)
  15. ס

    מה אתם אומרים על זה?..

    אם הנהג יקנס על כל נוסע שלא שילם, המחסור בנהגים רק יגדל.
  16. ס

    מה אתם אומרים על זה?..

    לא טוב חינם. יעלה ביקושים יותר מן הנדרש. למשל, אנשים במקום ללכת 10 דקות יעלו על אוטובוס. בני נוער בקיץ יהפכו את התחב"צ למקום המפגש והבילוי (כמו גינה ציבורית עם מזגן). החינם יאיט את הנסיעות, יגביר עומסים, ויגרע מאוד מחוויית הנסיעה.
למעלה