you remember me? i'm just at USA

Dror Bar

New member
you remember me? i'm just at USA

from a school project i want to know: are you agree thet i will sand somting like every two weeks a part of sory thet in a world like RPG i work on the story really hard and i will be glad if you agree *** please please please
 

DDN

New member
זה לא בדיוק יהיה קשור לנושא אבל,

אתה מוזמן לשלוח לפחות משהו ראשוני שנחווה דיעה. מה שכן, אתה חייב, אבל חייב להעביר את ההודעות שלך בבודק איות ודקדוק. הן אמנם ניתנות לקריאה אבל מאוד צורמות לעיניים.
 
הוא לא רגיל לדבר ולכתוב באנגלית הוא

בארצות הברית ואין לו שם מקלדת בעברית אז הוא חייב לכתוב באנגלית (זה SAGY AGAMY החלפתי שם)
 

DDN

New member
מבקר גם בפורום 13?

פורום היאבקות WWE בתפוז - הפורום הכי טוב בישראל לנושא.
 

Z yair Z

New member
לדרור מיאיר (מהחטיבה)

היי מה המצב??? מש שלום רון, יועד ושלומך כמובן??? יש לכם שם איי סי קיו כי אם כן תתחבר ותשלח לי הודעות ואם לא אז נתכתב ככה טוב??? וכם ספר לי מה עשיתם ומה תעשו טוב??? מקווה שתענה יאיר פלינר נ.ב אל תשכח לענות לי לגבי האיי סי קיו(אם יש לך ואם כן אז תגיד כדי להתכתב או לדבר)
 

Dror Bar

New member
חזרתי לארץ והנה פרק ראשון

וחלק מהפרק השני לקצת מתח. הסיפור: פרק א " אין לנבלות האלו שום כבוד לשום דבר בעולם הזה , שלא נדבר כבוד לאלים" כך הפטיר הגמד שישב בפונדק האבן השחורה בזמן שהוא מביט בזוג גמדים רוקדים ומפזזים בקולי קולות על שולחנות הפונדק. " אל תשכח שגם שנינו שייכים לגזע הזה, זה שלנו יש קצת חוכמה לא אומר שיש לנו ת'זכות לצחוק על עמנו" אמר הגמד שלידו. " אוי באמת, אתה באמת מאמין בשטויות האלו, היצורים האלו אם כך ניתן לקרוא להם אינם בעלי ידע כלל וכלל" אמר שוב הגמד הראשון, " אין לי שמץ של מושג למה מגורק יצר אותם". " שוב אתה והאל המטופש שלך עד כמה שאני מעריך את הכבוד וההתמסרות שלך לאל איני מבין מדוע אתה מחשיב את כל הדברים למגורק, זה שהוא אל לא אומר שהוא מכריע את הדברים בעולם הזה" אמר שוב הגמד השני. "אתה זוכר מה אמרתי לך על פקפוק במגורק אתה צריך לשמוח שכל ערב אני מתפלל אליו שלא יכה בך ברק" דיבר שוב הגמד הראשון. "הי אתם בואו ורקדו עימנו" אמר אחד הגמדים שרקד על השולחן. " אתה חייב להתלוצץ, שכומר במעמדי ירקוד עם חבורת נבלות שכמותכם, הצחקת אותי" אמר הגמד הראשון שהוא כאמור כומר. עכשיו לאחר שנכנסנו לעלילה נראה לי שזה זמן טוב לתאר את הזוג שישב ודיבר בפונדק: הכומר שהוא הגמד הראשון לבוש במעיל של כמרים בצבע כחול כהה וחגור בחגורה עבה וחומה. עיניו היו כחולות ובידו החזיק פטיש קרב של גמדים, למרות היותו כומר הדבר לא הפריע לו. חברו (הגמד השני) שואל אותו איך הוא יכול להיות כומר עם פטיש קרב והכומר עונה לו:" מגורק רוצה שאהיה מוגן". על בגדיו של הכומר יש תליון שעליו כתוב מגורק ובד"כ ישנו תיק מטילים על גבו. הגמד השני לבוש בגדים די מוזרים יחסית לכל גמד אך שיכמיתו וברדסו די חסמו את מראה הבגדים. הוא לבש נעלי עור חומות ועל צווארו הייתה שן של יצור קסום וחזק מאוד. עכשיו לאחר שתיארנו את הגמדים שיושבים בשולחן בואו נמשיך בסיפור: " מה זאת אומרת אתה חושב שאתה יותר טוב מאיתנו כי אתה לובש שמלה ומאמין באל שלא קיים" אמר לכומר הגמד השני שרקד על השולחן . שני הגמדים שרקדו לקחו את גרזניהם והתכוננו לפגוע בשני הגמדים בשולחן אך לפני שהנחיתו את המכה הגיע בעל הפונדק, אדם גבוה וחסון ואמר:" בפונדק שלי אין מכות ברור" !! "ברור" נשמע מכל הכיוונים, " יופי" אמר בעל הפונדק,"עכשיו הסתלכו מהפונדק שלי זוג גמדים מטומטמים" אמר בזמן שדחף את שני הגמדים השיכורים מחוץ לדלתו. " אתם בסדר שם" פנה לשני הגמדים הנותרים, "לא חשבתי שהם מהווים כל כך הרבה נזק אדוני הכומר והאם מותר לי לשאול על שמך?". " שמי הוא..." פרק ב- חלק מהפרק להשארת המתח ולבדוק מה דעתכם " שמי הוא עלפגאר ואני הוא שליחו של האל מגורק וחברי הוא לודאר". אמר הכומר ששמו הוא עלפגאר. " אהה אני רואה שאתה בא מהעיר הגמדית הידועה קפלגאר האם מותר לי לשאול אותך למה קוראים לך עלפגאר? " שמי נקרא על שמו של סבי שהיה אחד מהשומרים של העיר בזמן שהייתה במצור הוא היה שומר מצוין, הכי טוב שקיים ובעבודה קראו לו עלפגארד ( זאת אומרת עלפ- אלף, הכי טוב וגארד –שומר) אמר עלפגאר. " חן חן לך אבל איני מצליח להבין למה קוראים לחברך לודאר? מאיזה שבט אתה בדיוק" שאל בעל הפונדק. " אני ממזמן לא נמצא עם שבטי ולא שייך אליהם שמי הוא שם שבחרתי לי בלי שום סיבה וזהו שמי". אמר לודאר בקול מרוגז. " אוקי, אוקי אל תתרגז, סתם רציתי לדעת. חוץ מזה עוד שאלה לי אליך לודאר, מה הוא מקצועך? גם אתה כומר?" שאל בעל הפונדק. " איני כומר" אמר הגמד לודאר, "אך את עבודתי אני מעדיף לשמור לעצמי". " אם זהו רצונך, רק באתי לשאול אם אתם רוצים לשכור חדר " אמר בעל הפונדק. " כן זה בדיוק מה שאנחנו רוצים לעשות" אמר עלפגאר ותחב לידו של בעל הפונדק שני מטבעות זהב. " תודה לכם, חדרכם הוא חדר מספר 14" אמר בעל הפונדק והלך לדרכו. "טוב אני יוצא לשאוף אויר צח" אמר עלפגאר ויצא החוצה. לאחר שעלפגר יצא החוצה לודאר עלה לחדרם, הרצפה בפונדק הייתה עשויה מעץ משובח ובזמן שהוא עלה במדרגות לא נשמע שום רחש. הוא הגיע לחדר ופתח את הדלת ליד מיטתו היה פתק קטן ובו היה כתוב: " תזהר לא לשרוף משהו מידידך הטוב מגורק".
 

Tamir w

New member
נראה נחמד ...../images/Emo45.gif../images/Emo91.gif

העלילה עדיין לא כל כך התפתחה אז קשה לי להגיב על התוכן. לדעתי אתה צריך לשנות כתב בוורד מתי שאתה כותב אל הקוראים או על הדמויות כדי שיהיה קל יותר להבין ולהפריד בין העלילה וההתרחשויות לכל מיני קטעי מידע כמו שפנית לקוראים והתחלת להסביר על הכומר.
 
דרור זה שגיא

אתה תשחק איתי עם טמיר אמיתי רון יאיר יועד ובן בעזרת הרקע הזה?
 

Dror Bar

New member
סיום פרק ב'

עלפגאר יצא החוצה מהפונדק הוא ראה על השלג את שני הגמדים שהיו בחוץ, הם היו שרויים עליו רדומים ומפיהם עלה ריח רע של יין חריף. " גמדים מטומטמים" אמר עלפגאר בזמן שחלף על פניהם ודרך עליהם. אחד הגמדים הרים את ראשו להביט מי דורך עליו אך שמט אותו מהר משיכורות. " מתי זה כבר יפסק" חשב עלפגאר " אני כבר שנים מתחזה לכומר הדביל הזה נמאס לי אך אני צריך להזהר מהשליחים שלו אסור לי להתגלות, לא עכשיו ולא כל עוד אני חי". וכך עלפגאר חושב מחשבות מוזרות בזמן שהוא הולך לכיון מרכז העיר. ובינתיים בפונדק לודאר מנסה להבין מי שלח את הפתק שהוא קיבל. " זה חייב להיות עלפגאר הוא היחיד שמאמין באל הדימיוני שלו מגורק ורק הוא יודע על יכולתי המיוחדות" חשב לודאר, " אסור לאף אחד אחר לדעת מי אני, אסור אסור ואסור!!! הוא זרק את המכתב לאחור ונשכב על מיטתו. " אך אם באמת מישהו גילה מי אני, הוא יכול לגרום למהומה רבה בקרב הגמדים בעיר הזאת וזה יכול להיות רע מכוון שאני ועלפגאר תיכננו לנוח כאן לפחות חודש" חשב לודאר, " אסור לי להסתמך על 99% אני חייב לשאול את עלפגאר האם הוא זה ששלח לי את הפתק". לודאר קם ופתח את הדלת, הוא הביט במבט חטוף על הפתק שהיה על הרצפה הפתק נשרף כליל ואש דקה עדיין בערה בו. " אני חייב לשלוט על עצמי" אמר לודאר, " אסור לי להתחיל לאבד שליטה שוב". וכך בעוד הוא אומר זאת הוא עשה תנועה מסתורית ביד והאש נעלמה כלא הייתה. לודאר אץ למטה ופתח את הדלת בסערה ויצא אל הסערה שבחוץ הוא חיפש את עקבות עלפגאר ומצא אותם מובילות למרכז העיר. עלפגאר פסע לפה ולפה בזמן שהוא חושב על הדברים שקרו לו במהלך השנים הוא התחיל להבין שעד סוף ימיו הוא יהיה עלפגאר הגמד והוא הצטער על זה, הוא אפילו הבין שהוא מתחיל לחשוב כמו עלפגאר אך הוא ידע דבר אחד: חריפותו מימים עברו תמיד תשאר איתו. הוא המשיך והגיע לכיכר העיר ומשם לבאר המים הישנה. עלפגאר היה שקוע במחשבותיו ואוזנו הקשובה לא הייתה במציאות ולכן הוא לא היה מוכן לדבר שהולך לקרות. צל עבר בחשכת הסימטאות מגג לגג מסמטה חשוכה לשניה, הצל הוציא משהו נוצץ וזרק אותו. עלפגאר הבחין בדבר הנוצן אך היה מאוחר מידי הוא נפל לבאר והבין שמגורק מצא אותו לפני שהוא היה מוכן לכך, הוא גם הבין שהוא צדק כאשר הוא מת הוא עדיין היה עלפגאר הכומר.
 

BluePrint

New member
פיסקאות לא עולות כסף.

כשאתה מחליף נקודות מבט, נקודות התרחשות, ואולי גם כיווני מחשבה של אותה דמות. תן שורה רווח ותתחיל פסקה חדשה. לדוגמא: ...הולך לכיון מרכז העיר. בינתיים בפונדק, לודאר... ... מובילות למרכז העיר. עלפגאר פסע לפה ולפה...
 

JuffoWup

New member
בנוסף, הפרקים שלך הם אולי קצת קצרים

מדי... אולי כדאי שתשלב כמה מהם ביחד? לראות פרק על עמוד זה קצת יותר מדי כמו ספר של קרת, למרות שזה סגנון לגיטמי.
 

l o r e

New member
נחמד למדי

חשפת את הדמויות בצורה מעניינת, והשארת לא מעט סימני שאלה. אני מצטרף לדעתו של BluePrint על המבנה. חלוקה לפסקאות בהחלט מאפשרת לקורא להבחין בצורה נוחה יותר במעבר בין חלקים שונים בסיפור.
 
למעלה