X Factor-Top 12

שופישו18

New member
שאלה

אני עוקב אחרי התכנית..אבל רק רציתי לדעת באיזה ימים משודרת התכנית עצמה ומתי תכנית ההדחה? אגב..לורה מדהימה..היא תזכה.
 

verdax

New member
../images/Emo58.gif

אלכסנדרה קיבלה את השיר הכי טוב ברשימה, היא תצטרך לנסות להתעלות על הביצוע המצויין של ליאונה לואיס לשיר הזה בעונה 3, זה היה השיר הראשון שליאונה ביצעה בשלב ההופעות. http://www.youtube.com/watch?v=ybHgnBgH3Wg מעניין מה לורה תעשה עם You Are Not Alone...
 
למעלה