סליחה כאן הקישורים
ש שופישו18 New member 18/10/08 #22 שאלה אני עוקב אחרי התכנית..אבל רק רציתי לדעת באיזה ימים משודרת התכנית עצמה ומתי תכנית ההדחה? אגב..לורה מדהימה..היא תזכה.
שאלה אני עוקב אחרי התכנית..אבל רק רציתי לדעת באיזה ימים משודרת התכנית עצמה ומתי תכנית ההדחה? אגב..לורה מדהימה..היא תזכה.
B Bleed for Me New member 18/10/08 #24 ../images/Emo124.gif../images/Emo58.gifפורסמה רשימת השירים להערב: http://xfactor.itv.com/stories/story-detail/item_100269.htm שירים של מייקל ג'קסון..ואוסטין יעשה את בילי ג'ין (סביר להניח שלא כמו קוק..) מה דעתכם?
../images/Emo124.gif../images/Emo58.gifפורסמה רשימת השירים להערב: http://xfactor.itv.com/stories/story-detail/item_100269.htm שירים של מייקל ג'קסון..ואוסטין יעשה את בילי ג'ין (סביר להניח שלא כמו קוק..) מה דעתכם?
V verdax New member 18/10/08 #25 ../images/Emo58.gif אלכסנדרה קיבלה את השיר הכי טוב ברשימה, היא תצטרך לנסות להתעלות על הביצוע המצויין של ליאונה לואיס לשיר הזה בעונה 3, זה היה השיר הראשון שליאונה ביצעה בשלב ההופעות. http://www.youtube.com/watch?v=ybHgnBgH3Wg מעניין מה לורה תעשה עם You Are Not Alone...
../images/Emo58.gif אלכסנדרה קיבלה את השיר הכי טוב ברשימה, היא תצטרך לנסות להתעלות על הביצוע המצויין של ליאונה לואיס לשיר הזה בעונה 3, זה היה השיר הראשון שליאונה ביצעה בשלב ההופעות. http://www.youtube.com/watch?v=ybHgnBgH3Wg מעניין מה לורה תעשה עם You Are Not Alone...