הייתי חייבת להתערב..
לכלים שלנו יש עוצמה אדירה, אבל אנחנו כנראה עוד לא הבנו איך משתמשים בהם.ולגבי האגואיזם - זה מה שמקנה את הקיום לעולם. מי שלא דואג לעצמו, לא מתקדם הלאה, לא שואף לשום דבר, הוא לא מתקדם ולא מקדם שום דבר בעולם. בבסיסו הוא מת. האהבה היא האגואיזם הכי גדול, לדוגמא. תחשבו על זה.. וכן, אנחנו אכן לא יותר מאשר פחמן 14...