טוב, אני נוסע
מעל 450 ק"מ בשבוע בממוצע, מתוכם בסביבות 400 ק"מ או יותר במהירות ממוצעת של 90 קמ"ש, ואני יכול להגיד לך שאם הייתי נאלץ לעבור לרכב של 50 קמ"ש זה היה מבחינתי קריטי מאוד ולא משום סיבות של סקס אפיל.
טוב, אני נוסעזמן זה כסף זה נכון
אך אני לא חושב שזה היה המניע לעליית המהירות של מכוניות פרטיות. המניע הוא ה"סקס אפיל" שיש למהירות. זה כנראה משהו גנטי אצל בני אשם להרגיש טוב במהירות גבוהה יותר , למרות ידיעת הסכנה. מכונית שלא הייתה מגיעה למהירות שאחרות כן היו נופלות התחרות מבלי שאף צרכן היה מתייחס לזמן שלו בכביש. אצל רוב הנהגים (לעבודה וחזרה) הזמן הזה בכלל לא נקבע על ידי המהירות הפוטנציאלית של המכונית, אלא על ידי אילוצי תנועה.
מעל 450 ק"מ בשבוע בממוצע, מתוכם בסביבות 400 ק"מ או יותר במהירות ממוצעת של 90 קמ"ש, ואני יכול להגיד לך שאם הייתי נאלץ לעבור לרכב של 50 קמ"ש זה היה מבחינתי קריטי מאוד ולא משום סיבות של סקס אפיל.