בכל מצלמה יש כפתור המסומן ´תפריט´
או תוכנית מיוחדת מגלגל הפעולות הראשי,עליה מסומן set-up - לוחצים ומקבלים תפריט פנימי,שבו רואים את אפשרויות הצפצופים וזמירות אחרות. יכול להיות שבדגם שלך אין בכלל אפשרות כזאת,כי בכזה מחיר ,היצרן משקיע כמה שפחות,וללא האופציה למשתמש לכוון משהו לפי צרכיו - הכל אוטומטי. אין אפילו פורום גדג´טס ? נסה שם,בבקשה,אולי מישהו מכיר טוב יותר את המכשיר. בהצלחה.