Umax AstraPix 380

ben dober

New member
Umax AstraPix 380

מישהו ממשתתפי הפורום יודע איך אפשר לבטל את הצפצוף המעצבן במצלמה שמצפצפת עם כל לחיצה ? ואיפה אפשר למצוא עוד פרטים על המצלמה ? (sdk לדוגמא)
 

ben dober

New member
איך מגיעים לתפריט ?

איריס היקרה, תודה על התשובה אבל איך מגיעים לתפריט במצלמה ? את יכולה להפנות אותי לאתר שאפשר למצוא בו פרטים על המצלמה ? באתר של umax לא מצאתי את הדגם תודה רבה
 

I R I S C

New member
בכל מצלמה יש כפתור המסומן ´תפריט´

או תוכנית מיוחדת מגלגל הפעולות הראשי,עליה מסומן set-up - לוחצים ומקבלים תפריט פנימי,שבו רואים את אפשרויות הצפצופים וזמירות אחרות. יכול להיות שבדגם שלך אין בכלל אפשרות כזאת,כי בכזה מחיר ,היצרן משקיע כמה שפחות,וללא האופציה למשתמש לכוון משהו לפי צרכיו - הכל אוטומטי. אין אפילו פורום גדג´טס ? נסה שם,בבקשה,אולי מישהו מכיר טוב יותר את המכשיר. בהצלחה.
 
למעלה