top 8 הופעות

Lady in red2

New member
מכירה את הפרק ההוא בסיינפלד? ../images/Emo3.gif

לא זוכרת אם איליין הצליחה "להעביר קבוצה" את הבחור ההוא, אבל היא ניסתה.
 

frhx

New member
קריס מוכיח בדיוק את ההבדל

בין מי שהשופטים קרועים לא על התחת ומי שלא. כשדני ואדם הביאו הופעות לא טובות עדיין פמפמו אותם רצח, הזכירו שוב ושוב את הגמר וכמה שלא מגיע להם ללכת. קריס ביצע את ההופעה ה"לא טובה" הראשונה שלא אחרי שהיה עד כה המתמודד היחיד עם הופעות טובות וזכה לקטישה, כאילו שכל מה שהיה עד עכשיו לא נחשב והשופטים מרוצים שמישהו שהיה סיכוי שיסכן את המועדפים שלהם כשל. אפשר לראות בבירור בתקציר השירים, שהוא מופיע הרבה פחות זמן לדוגמה מדני גוקי (שכל פעם מופיע לפחות פי 2 מאחרים). בגלל הפמפום המטורף של ההפקה על דני ואדם (למרות שאדם די מצדיק) אני בעד האנדרדוגים ואני מקווה לגמר של: מאט, כריס, אליסון.
 

Lady in red2

New member
מסכימה חלקית

זה לא נכון שהם לא קטלו את הפייבוריטים שלהם. את דני קטלו לפחות פעמיים, אם אני לא טועה, ואת אדם סיימון קטל חזק כששר את Ring Of Fire.
 

frhx

New member
סיימון תמיד קוטל, לא החשבתי אותו. הוא אמיתי

 

SHTRUDIDI

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gifעל הפסקה האחרונה

יש ביניכם קשר טלפתי כנראה
 

Lady in red2

New member
../images/Emo9.gif

אולי בגלל שכתבתי לו הודעה ביוזר של יוטיוב?
(אבל לא הצעות שירים
) הוא לא ענה לי, כנראה מחוסר זמן
אני מבינה אותו... החזרות וההכנות גוזלות המון זמן, והוא בטוח מוצף שם בהודעות...
 

l TearDrop l

New member
קצר מתמיד הפעם.

אני שונאת את דני, אנופ וליל ולא משנה מה הם יעשו כרגע, איזה שיר הם יבחרו ומצידי שינגנו בחמת חלילים. סקוט יכול לחיות אבל מחוץ לתוכנית. פספסתי את מאט אז אני אמשיך לחבב
, אליסון טובה אבל לא מרגשת [אבל בחירה טובה של שיר], כריס|ריר| היה צריך להעיף את הגיטרה וזה היה הביצוע הכי כיף בפרק. הוא עדיין דפק ביצוע יותר טוב מהרוב אבל לא הפציץ אז מן הסתם נכנסו בו, כי בכל זאת הוא לא ליל שתקים את הסיוט של סלין דיון לתחיה ותעבור כמו כלום [ולא, אני לא אתגבר לעולם]. אדם עשה בחירה טובה אבל הייתי מצפה ממנו בתור המתמודד המפתיע לשנות עיבוד ולעבור בין איטי למהיר בביצוע הזה, והוא די הלך על בטוח וניסה לשחזר את ההצלחה של הביצוע האיטי הקודם. כנראה שעבד לו אבל לא כלכך אצלי. כריס, אדם ואליסון הכי טובים. ליל, דני ואנופ צריכים לעוף מהתוכנית או מצוק לפי בחירתם. סקוט כנראה יודח.
 

SilviC

New member
מילה אחת -> א ד ם !!!!

אין גבול לכשרון של הבחור המדהים הזה! אין גבול. אם אמריקה לא תבחר בו הם באמת ובתמים מטומטמים.
 

maymayush

New member
המעמד של סיימון כשופט על מתחיל לעצבן אותי

אין זמן אז הוא היחידי שמדבר? או במקרה הזה עומד ומוחא כפיים, אבל ברמת העיקרון יש בזה משהו מעצבן. כל היחס המועדף הזה אליו העונה... הוא עושה מה שבא לו. לא מדבר בתורו, כל הקטע של ההצלה (שברור שזה רעיון שלו), זה שהוא הוכתר לשופט הראשי או משהו כזה (הוא אמר משהו באחד הפרקים על זה, לא זוכרת ניסוח מדויק). אני מבינה שההפקה לחוצה מכל האיומים שלו לעזוב, ואני מבינה שאמריקן איידול כבר יצאה לו מכל החורים והוא מנסה להפוך את הכל ליותר סביל עבורו, אבל איפה הגבול עובר? אני לא מסכימה עם אלו שאומרים שהערב הזה היה מוצלח. לדעתי זה היה אחד הערבים הגרועים שהיו העונה... חוץ מהסוף, כמובן. ליל היא הגרסה הנשית לדני בתחרות. יש בינהם המון קווי דמיון... קול גדול מלא פוטנציאל, סיפור אישי מרגש ואישיות שיכולה לקדם אותם, אבל בחירות שירים נוראיות שלא ניתן לראות בעזרתם מי הם ולמה הם מסוגלים. ואז הם ניגשים לשירים ושרים אותם מצוין. וזה עדיין לא עובד, כי זה שירים שלא מתאימים להם. ושניהם מסומנים כפייבוריטים, אז אי אפשר לרדת עליהם חזק מדי, אבל משהו לא עובד, אז אי אפשר להתעלם מזה, אז השופטים מתמרנים בין חלקי מחמאות לטיפים תוך הימנעות מכל דבר שעלול לגרום לצופים לא להצביע עבורם. קריס עשה טעות השבוע, בחר שיר לא מוצלח עם עיבוד לא מוצלח ותקע את עצמו במיקום לא מוצלח מחוץ לבמה. כיוון שהוא לא מסומן ואפשר להגיד לו מה שרוצים, השופטים יורדים עליו חזק (מדי לטעמי). אני חייבת לציין שזה די מעציב אותי שההתקדמות של קריס בתוכנית תלויה בעיקר בכמה שהוא חתיך, אבל מצד שני, זה אומר שהוא יישאר פה עוד הרבה זמן. מעריצות תמיד מצביעות יותר. והיי,הצד החיובי הוא שאני נהנית כפליים- גם מלהאזין לו וגם מלצפות בו
אליסון הייתה די טובה אני מניחה. משום מה ההופעות שלה פשוט לא כובשות אותי, למרות שהן ממש טובות. בכל אופן... השופטים סוף סוף התעוררו ושמו לב לבעיה שלה- חוסר אישיות. לדעתי זה לא רק חוסר אישיות והאנמיה, גם קריס לא הבן אדם הכי תוסס... זה גם העובדה שחסר לה מיתוג. ז"א אדם הגיי התיאטרלי עם הקול הגדול, ליל הדיווה, דני נער המקהלות הגיקי, סקוט העיוור החביב, מאט הבלוזי המגניב, קריס החתיך אהוב הבנות, אנופ היויו (תודה על המילה המתאימה סיימון) המשעשע (שהולך לעוף בעקבות הופעות פושרות ומיתוג לא מספיק חזק)... ומה היא? בת 16? את זה כבר עברנו לפני שתי עונות... אז מה? מזל שיש אנשים שמצביעים לפי הופעות. נמאס לי מאנופ. הוא צריך לעוף בקרוב. ערב אחד הוא בא בהופעת קריוקי מקפיצה שמראה את האישיות שלו, והשופטים אומרים לו שזה קריוקי ודי גרוע, אז בערב הבא הוא עושה בלדה משעממת ופשוטה שגורמת לקול שלו להישמע טוב יותר ונעים, וזה שיפור כ"כ גדול לשבוע הקודם שכולם נורא מתלהבים. ואז אנופ משתעמם מזה, ומנסה שוב משהו מקפיץ שיוצא לו קריוקי. והכל חוזר על עצמו. די, מיצינו. סקוט בהופעה שאני לא שונאת רק כי היא לא כוללת פסנתר. לא הדהים אותי, אבל שיהיה. הטעות שלו לדעתי הייתה הגיטרה. והשיר לא ממש התאים לקול שלו. מאט גרם לי לחבב אותו פעם ראשונה התחרות. כששמעתי מה הוא הולך לשיר לא ציפיתי לגדולות, כי לא חשבתי שהשיר הזה יכול להראות יותר מדי יכולות קוליות ושאפשר לעשות ממנו משהו, אבל מאט הוכיח ההיפך. אחלה גירסה, יופי של ביצוע! אדם קיבל את הפימפ ספוט. לדעתי בכל פעם שהמתמודדים האחרים שומעים את הביצועים בחזרות ומבינים איזה מתמודד הולך להפציץ הם פשוט מבקשים לא לשיר אחריו. כי מה אפשר להגיד אחריי שסיימון קם לכבוד הביצוע? לא הרבה כנראה, אבל זה כי אין זמן. אהבתי את הגירסא הזו מאוד, כיף להקשיב לזה, אבל קצת הגזימו בתגובות לדעתי. ההופעה של קריס שבוע שעבר הייתה יותר טובה. וגם לאדם עצמו היו שתיים-שלוש הופעות טובות יותר עד כה.
 

iNEEDit25

New member
סוף סוף

אחד שלא משתפך מאדם אני גם לא מבין את ההתלהבות של כולם ממנו, אפשר לחשוב
 

סאמוואן

New member
או סוף סוף מישהו שחושב בדיוק כמוני

אני בדיוק ככה כל כך לא מבינה את הטטרררם שעושים ממנו....כולה איזה עוד צעקן אחד..
 

maymayush

New member
למען האמת

אדם אחד המתמודדים האהובים עליי, וכל מנצח בגמר השנה שהוא לא אדם זה מאוד בעייתי ולא הגיוני. יש לו הופעות טובות, את רובן ממש אהבתי... הבעיה שלי היא בעיקר עם התגובות החסרות פרופורציה להופעות שלו, בייחוד לאחרונה, שהייתה הופעה טובה, אבל לא הכי טובה שלו וגם פחות טובה מזו של קריס בשבוע שעבר.
 

l TearDrop l

New member
אף אחד כאן לא באמת מתאים לתדמית שלו.

ליל מראה כל שבוע כמה היא רחוקה מהמשבצת שדחפו אותה אליה וכמה אדם יכול להיות יותר דיווה ממנה כבר. אדם מראה כמה הקול שלו שונה משל כל השאר אז ישר ממקמים אותו בתור אגדת המחזמר של התוכנית כי יש לו מנעד של צווחות שיותר קל להגדיר כשירה מאצל השאר. דני הפגין את הג'אז שהוא בא ממנו באודישנים ומשם זה הפך להיות קו ה"איך לקנות את הקהל בכל דרך אפשרית", אז הוא לא מגדיר לעצמו שום סגנון. כריס כלכך לא נראה לי כמו אהוב הבנות שזה מטריד
. אני התחלתי לשים לב לצורה שלו רק אחרי שהוא הדביק אותי ל2 ביצועים והפסקתי לרצות להכניס לו מכות על זה שהוא נכנס לנבחרת עם קול בינוני! וקרוב לוודאי שהוא גם היה מקבל מעמד יותר חזק אם היתה לו כת של בנות מאחוריו. אני חושבת שהבסיס שלו זה פשוט הרבה הופעות טובות לעומת השאר. מאט בטוח לא מייצג את המגניב בנבחרת
, אבל לכולם היה ברור הרבה יותר מהר ממנו שהוא בקטע של סול-בלוז. אליסון מייצגת את הרוקיסטית הצעירה של הנבחרת כי הקול שלה הכי קרוב למשבצת וזה הדבר הראשון שעולה. אנופ היה אמור לייצג את המגניב עם הבחירות המפתיעות והביצועים העכשוויים והגיע למשבצת בוטום תמידי. ואנחנו יודעים מה סקוט ייצג עבור האמריקאים, תדמית מוזיקלית לא היתה לו [אפילו על העניין הקבוע של הפסנתר גילינו רק בנבחרת]. וסיימון בטוח כבר לא מתאים למשבצת שלו
, הוא שופט על כי הוא עשה מעצמו שופט על וכנראה שזה מספיק לכולם. הביקורת שלו כבר מזמן לא "הדבר הכי הגיוני בתוכנית הזאת" והאובייקטיביות שדבקה בו צנחה יותר מהר מההיי של פאולה. ברור שזה קל להיות השופט המניאק שאומר הכל ישר בפנים בלי מריחות כשפאולה ורנדי מתמודדים נגדך0_0 יכלו לשים אותו בסדנה של ילדים מפגרים והיה לוקח יותר זמן להכריע! אם לקארה לא היתה אישיות מעצבנת ולא היה את ההרגל האימתני לחכות לתגובה של סיימון, אני לא בטוחה כמה הוא היה היחיד שיש מה להקשיב לו. בקיצור בעיקר בעונה הזאת, שום דבר לא באמת נמצא במקום שלו ואנשים קיבלו תווית מסויימת כי הם הכי התקרבו לקריטריונים שלה, ומה לעשות שסטנדרטים לא בדיוק היו הדבר המכריע באודישנים שיכל לעשות את התיוג הזה הרבה יותר מדוייק? מסתפקים במה שיש בתקווה שיום אחד האגו של סיימון יתפוצץ
.
 

maymayush

New member
הרוקיסטית זה אף פעם לא ייצוג מספיק

סתם רוקיסטים נופלים בסוף... צריך איזה ייחוד בשביל להיות רוקיסט שזוכה (כמו קוק, שגם חידש שירים ולא רק היה רוקיסט). אני מסכימה בקשר לליל, אנופ, מאט וסקוט, אבל לא לשאר... לפי דעתי זה לא השוני בקול של אדם שמשפיע על התדמית שלו, אלא הביצועים שהוא מביא- השוני בסוג הביצוע והשינויים בעיבודים. לדני אין סגנון ולא שמתי לב שהיה לו בכלל, הוא לא יודע מה הוא עושה. אין לו קו וזו הבעיה שלו (ושל ליל). קריס סומן כאהוב הבנות מההתחלה, אין פה ספק... אפילו ראיין אמר לו אחריי ההופעה הראשונה בטופ 36 משהו כמו "הוא שמח כי הוא הסתכל במראה לפני ההופעה". אני לא חושבת שהמילה הנכונה בקשר לסיימון היא אובייקטיביות. סיימון מאוד מושפע ממה שקורה סביבו והביקורות שלו מאוד סובייקטיביות. בקשר להגיוניות אני לא יודעת, כי זה עניין של טעם (או של להגיד משהו מרושע בשביל הרייטינג והתדמית, אבל זה כבר סיפור אחר). רנדי אם כבר זה שאומר את האמת בלי לפגוע, ועכשיו גם קארה, שלא ברור לי מה לכולם יש נגדה... לפאולה אני לא מסוגלת להקשיב מרוב שהביקורות שלה כ"כ תלושות מהמציאות.
 

l TearDrop l

New member
לא יודעת בעניין הזכיה,

אבל אני לא חושבת שאליסון נמצאת במעמד הרוקיסטית כמו שכריס דאות'רי היה למשל. לא יודעת, היא כאילו לא מספיקה לי ולא משנה כמה הקול שלה שייך לזה אוטומטית. בכל מקרה אחרי העונה שעברה, רוקיסט לא יזכה במילא. זה עניין של ייחוד בכל סגנון [וגם ייחוד לעונה שיזכיר אותה בהמשך]. אני חושבת שלדני דווקא היה סגנון של ג'אז...דאמ נו, מה הסגנון של רוברט דאוני ג'וניור?
משהו בלוז ג'אזי כזה. או לפחות זה מה שהקול שלו עורר באסוציאציה. וראו שהוא ידע את זה כי הוא בחר שירים שיכלו לעבוד עם הקול שלו באודישנים. עכשיו לדעתי הוא נשאב יותר מדי לעניין של לקנות את הקהל ברגש, והעיף קיבינימט את הסגנון המוזיקלי, כי עובדה שהחבילה עושה לא מעט והוא עדיין במקום טוב. בקשר לאדם, אני חושבת ששייכו אותו לקיצוני ממחזמר סטייל מהאודישנים כי המראה הזכיר רוקיסט אבל אז הקול שלו העיף אותך לכיוון היחיד של מחזות זמר. מכאן זה התחזק בגלל השירים והעיבודים שהוא בחר שהתאימו לכיוון הזה לא פחות. וגם לגביו, שהוא בין האנשים שאני יכולה להבין למה רואים בהם התקווה של העונה [כי הם מחדשים משהו ויזכירו את העונה הזאת ולא יהפכו למשהו ברקע], אני לא חושבת שיש מה להגזים ולראות בו איזה אגדת מחזמר מטורפת, ובטח לא להשוות אותו לקווין וכאלה. אני לא בטוחה לגבי כריס, אבל אני לא ראיתי אותו ממטר עד לפני כמה תוכניות והסתכלתי על אלה שבלטו בתור אלה שהיו אמורים להוכיח את עצמם במיוחד, לטובה או לרעה. אבל יכול להיות, אם כן אפילו זה נראה לי לא באמת מתאים למשבצת אחרי העונה שעברה
. לא התכוונתי שסיימון היה אובייקטיבי, אלא שזה הרושם שדבק בו. זה שאומר את כל האמת בפנים בלי לזיין את השכל על השמלה שלך או על כמה הקול שלך הכי טוב פה כשהביצוע היה חרא, ובגלל זה אתה כאילו צריך הכי לפחד מהביקורת שלו כי הוא זה שיתן לך אותה באמת. עכשיו זה הכי זיוני שכל כי רנדי כבר אומר דברים שיותר תואמים לביצוע של המתמודד ומוסיף מדי פעם משהו כדי לעודד [או כדי שלא יזרקו עליו נעל מהקהל]. וגם קארה פחות או יותר, אם מתעלמים מהבובות וודו בכמויות שהיא גורמת לאנשים ליצור משום מה. בלי להשוות בין מי שאני מתה להשוות בביקורות של סיימון, הוא כלכך "עדין" ונחמד השנה בצורה בולטת לאלה שאמורים להציל את העונה, שזה עלוב שעדיין מעריכים את מה שיש לו להגיד אחרי כל ביצוע. ואני לא אטרח לדבר על פאולה, כי רק העונה שיקמתי את המערכת עצבים ממנה.
 

iNEEDit25

New member
מעצבנים השופטים

באמת מעצבנים זה גם תמיד הולך אותו דבר - רנדי וקארה אומרים בכלל דברים רעים, פאולה 99% מחמיאה למתמודד, וסיימון אומר מה שההפקה רומזת לו להגיד. עם כל הכבוד, ההופעה של אדם.. לא הייתה כזאת וואו. כאילו באמת. זה שסיימון קם ומחא לו כפיים היה כ"כ פאתטי. השופטים לא יכולים להוציא כבר את הלשון מהתחת של גוקי, אדם ואליסון? כאילו לא משנה מה אדם ישיר, הם תמיד יתעלפו ממנו (וזה שהוא תמיד מופיע אחרון.. התערבות די בוטה של ההפקה). לא משנה מה ליל תשיר, השופטים יירדו עליה. כריס הוא חמוד, הבעיה היא שהמראה החיצוני די מקשה להתמקד בשירה שלו. הוא נראה טוב ובגלל זה יש לו הרבה מעריצים/מעריצות, אבל מבחינת ווקאלית - הוא די ממוצע.
 

Juliann

New member
יש לך טעות אחת קטנה...

סיימון *הוא* ההפקה... הם העיפו את נייג'ל בשנה שעברה וסיימון קאוול תפס את מקומו כמפיק על. לא סתם הוא שידרג את מעמדו כשופט... גם ככה הוא שלט על ההפקה לפני אבל עכשיו השליטה שלו מוחלטת. אז להגיד שסיימון אומר מה שאומרים לו להגיד.. אממ תסלח לי אבל זה דבילי. הוא אומר מה שהוא רוצה להגיד. ולמען האמת, אני בטוחה שגם לפני שהוא נעשה מפיק על הוא תמיד אמר מה שהוא רוצה להגיד. אחרת הוא לא היה מסכים לשפוט. הוא רחוק מלהיות בובה של מישהו. ואם סיימון בחר לקום אני בטוחה שהוא עשה את זה כי הוא רצה. אתה יכול לא להסכים, זכותך אני אפילו לא נכנסת לזה אבל זכותו של סיימון לעשות כרצונו והוא באותה מידה יכל להגיד אני אסכם בשביל כולם זאת היתה הופעה מעולה וכו' או הטוב של הערב או כל דבר אחר. אבל הוא בחר לקום, לראשונה באיידול אם אני לא טועה. אני חושבת שזה מעבר להופעה, הוא מאמין באדם, בכישרון וביכולות שלו ומעריך אותו כבנאדם (ל-ד-ע-ת-י-!)
 

jess r

New member
זה לא העניין

נניח שסיימון חושב שההופעה של אדם היתה ככה-ככה. אבל הוא יודע ששווה לו, כאילו, לו ולהפקה, לפמפם את אדם. אז הוא מפמפם אותו. זה לא עניין זה רוצה, זה עניין של צריך. בתוך תוכו הוא יכול לחשוב שההופעה היתה בינונית וגרועה (אהמ שבוע שעבר אהמ) - אבל הוא בחיים לא יגיד את זה כי הוא יודע מה טוב לו. אף אחד מהשופטים לא יגיד סתם ככה מה שבא להם.
 
למעלה