ThunderHawk של BitStream לא רלוונטי
ThunderHawk זה דפדפן קנייני (שייך לחברת BitStream ומשתמש בשרתיה) המדמה מסך ברזולוציה VGA על מסך ה- QVGA של ה- PPC. חברת BitStream מוכרת יותר כמעצבת פונטים, בעיקר מסוג True Type ואת כישורה "משם", רתמה לעניין "כאן", עם פונט קטן-מידות אך ברור להפליא, שמסייע להדמייה הנזכרת לעיל. אגב, כל הדפדפן הזה עובד באופן די מוזר, נהיה מנומסים ונקרא לזה "קנייני".., עם מעין מקלדת משלו. לגבינו זה אומר - אין תמיכה עברית !! בנוסף, לא מדובר כאן ביישום נרכש "וזהו", אלא ברכישת מינוי שנתי, המאפשר שימוש בשרת ThunderHawk, זה ש"בונה" את דפי האתר אליו גולשים "מחדש", ומאפשר את הדמיית ה- VGA על מסך ה- PPC (שכאמור ברזולוציית QVGA בלבד). כשבקרתי בכנס PocketPC Summit 2003 בווגאס, פגשתי את אנשי ThunderHawk (שזוכה להצלחה, ברורה, בארצות דוברות אנגלית) והתעניינתי לגבי תמיכה בהווה/בעתיד בעברית. נאמר לי שזה לא בתוכנית העבודה לטווח הקרוב, בגלל השוק הקטן וסדרי הקצאת המשאבים ב- Bitstream... אחרי כל הנאום המפורט, אני תמה על-כך שמישהו/הי הצליח/ה לצפות באתרים עבריים ב- ThunderHawk. אמנם לא ניסיתי את התוכנה מאז CTIA בנובמבר, אבל סביר להניח שכשיחולו שינויים במדיניות BS הם יודיעו לנו על כך. למי שצפייה באתרים עבריים לא רלוונטית, ואין לו מניעה "פנימית" להתחייב לשלם דמי מנוי בכרטיס אשראי....ThunderHawk יכולה להציע אלטרנטיבה בהחלט מעניינת לגלישה "נורמאלית" בדפדפן עם שטח מסך מוגבל. אגב, באתר החברה מוצעת גרסת התנסות חינם ל- 30 יום. כל אחד/ת יכול/ה לנסות ולהתרשם בעצמו/ה. לינק לאתר הרשמי של ThunderHawk: http://www.bitstream.com ============ סער אביגור