ככה:
אני לא חושב שאפשר להשוות עם 24 אינסייד. זה דרמת מתח מתוסרטת וזה ריאליטי לא-מתוסרט. זה דומה בכך שמקבלים שיחות מהבית ומארחים לפעמים... נקרא לזה "שחקנים", בהנחה ששורדים מהעונה הזו שעפו ושורדים מעונות קודמות נחשבים שחקנים. זה שונה בכך שהאורך של "סורבייבור לייב" הוא שעה וחצי או שעתיים כמדומני, בניגוד לכמה, חצי שעה של 24 אינסייד? ובנוסף, בהישרדות יש את ריצ' האץ', מומחה למשחק לכל הדעות, שמנתח מהלכים שקרו בפרק. וגם ריאיונות עם השורדים שעפו זה לא ממש כמו שיחות עם שחקנים מהסדרה. אני לא חושב שיש ארכיון של תכניות קודמות באתר סי.בי.אס. מה שכן, אתה יכולמצוא את זה באינטרנט. שלח מסר פרטי לעמיתושחם, הוא יגיד לך איפה.