STARGATE SG-1

Alex20

New member
בקשר לפרקים

לא חבר'ה לא דילגו על אף פרק אחרי ה CURE בא PROMITHEUS (פרקים 10,11) יש לי את הפרקים עד פרק 22
 

Bored Guardian

New member
מאיפה הורדת?

אני את מלאי פרקי סטארגייט שהורדתי גמרתי השבוע עם פרומיתיאוס, זה היה הפרק האחרון באתר שממנו הורדתי ואת האתר הורידו..
 

Alex20

New member
כרגיל .....

את כל הפרקים הורדתי מKAZAA וEMULE לקח כמה ימים אבל אני הורדתי חצי וחבר שלי הוריד חצי
 

טים ג

New member
X303 ו X302

עד כמה שאני הבנתי: בני אדם בנו אותן בעצמם בלבד לפי כל הטכנולוגיות שלמדו במשך כל המשימות ה-SGC. הם לא השתמשו בטכנולוגיות של חייזרים בגלל מה שקרה עם 301.
 

טים ג

New member
X303 ו X302

עד כמה שאני הבנתי: בני אדם בנו אותן בעצמם בלבד לפי כל הטכנולוגיות שלמדו במשך כל המשימות ה-SGC. הם לא השתמשו בטכנולוגיות של חייזרים בגלל מה שקרה עם 301.
 

Bajoran Preist

New member
כן... זה היה טוב

הסיום היה מבריק, בניגוד לפרק "סביר". אני חסיד של "to be continued" מפתיעים, ומה שהיה פה יפה הוא, כשכמו במציאות- לפעמים אירועים, אשר הם לכאורה לא קשורים, מתנגשים זה בזה. וכך תמצא את עצמה הכתבת שניסתה לגלות סקופ חדשותי חדש ונקלעה לקונספירציה מורכבת, אל משימה להצלת עולם האסגרד. ת'אמת, אני במתח לקראת הפרק הבא... good ! ד.א נקודה חזקה בסטארגייט היא הגיוון. זאת אומרת, למרות שסטארגייט היא בהחלט לא סטאר-טרק(מה לעשות...
), יש בה משהו ייחודי משלה, שמשלב בתוכו הרבה אלמנטים. מן הצד האחד יש הרבה דברים שמזכירים את הטרק(להרחיב?...) ומן הצד האחר פרקים בסגנון "תיקים באפלה". וגם אם אני לא fan של כל האלמנטים הללו, הערב-רב שהם יוצרים הוא ייחודי ומרשים.
 
לאאאאא !!!!!

עולם הבית של האסגרד נכבש!?!!?!? אני פספסתי את הפרק של השבוע !!!! למה !!!! :(
 
למעלה