כן... זה היה טוב
הסיום היה מבריק, בניגוד לפרק "סביר". אני חסיד של "to be continued" מפתיעים, ומה שהיה פה יפה הוא, כשכמו במציאות- לפעמים אירועים, אשר הם לכאורה לא קשורים, מתנגשים זה בזה. וכך תמצא את עצמה הכתבת שניסתה לגלות סקופ חדשותי חדש ונקלעה לקונספירציה מורכבת, אל משימה להצלת עולם האסגרד. ת'אמת, אני במתח לקראת הפרק הבא... good ! ד.א נקודה חזקה בסטארגייט היא הגיוון. זאת אומרת, למרות שסטארגייט היא בהחלט לא סטאר-טרק(מה לעשות...
), יש בה משהו ייחודי משלה, שמשלב בתוכו הרבה אלמנטים. מן הצד האחד יש הרבה דברים שמזכירים את הטרק(להרחיב?...) ומן הצד האחר פרקים בסגנון "תיקים באפלה". וגם אם אני לא fan של כל האלמנטים הללו, הערב-רב שהם יוצרים הוא ייחודי ומרשים.