STARGATE SG-1

vulcan20MM

New member
STARGATE SG-1

ניתן לומר שהפרק התחיל בצורה ממש סבירה אבל לאחר מכן זה התחיל להיות מענין,ובסוף זה פשוט היה שוק עבורי! עולם הבית של האסגרד נכבש אתם יודעים מה זה? אבל איכשהוא יש לי הרגשה שבאמצעות ה"ספינה" החדשה יוכל צוות SG לחולל מהפך במלחמה ולנצח את המשכפלים{ציינתי כבר שטכנולוגית SG היא היעילה ביותר כנגד המשכפלים?} בכל אופן צפוים לנו פרקים מאוד מאוד מענינים!
 

B a n j o

New member
ד"א

פיספסתי קצת... ואני לא זוכר (למרות שראיתי). אתה יכול להזכיר לי מה הקטע עם קולונל סימונס והשני? ומתי דיברו פעם ראשונה על הפרומיתיאוס?
 

vulcan20MM

New member
תשובה:

אז זהו שנראה לי שבעקבות זה שלא שידרו פרק שבוע שעבר הם דילגו על אחד! בכל אופן פרויקט "פרומיתאוס" הוא פרויקט של בניית 3 ספינת אם אשר בנייתם נעשת ע"י בני אדם בלבד{בשיתוף עם טכנולוגיה של האסגרד},עכשיו קולנל סימונס תכנן להוביל את הספינה אל מערכת כוכבים קדומה אשר שם מצוי כוכב עם שלל רב{נשקים,אוצר}אך הגאולד בכלל רצה לקחת את הספינה לאנוביס{כדי שיוכלו לחקור אותה}כך שבסוף הכל התבאלגן! אבל זהו בעיקר...
 

TOMPARIS

New member
לאיזה "קפטן" קיו לא הציק?

לג'נווי,פיקארד,סיסקו,קנונל ג'ק אוניל ואפילו לקפטן דילן האנט (גם בעונה השלישית של אנדרומדה הוא מופיע)
 

wranger

New member
אותו קיו?

איך יכול להיות שאותו קיו יופיע בכל הסדרות האלה?
 

TOMPARIS

New member
זה לא כולם אותו דמות של קיו

זה השחקן ג'ון דה לנסי שמשחק דמויות שמציקות להם
 

Bajoran Preist

New member
מן הסתם...

זה לא היה אותו קיו.... קיו הופיע בסדרות של סטאר-טרק... "קיו" שהיה בסטארגייט הוא רק אותו שחקן, ג'ון דה-לאנסי, וגם באנדרומדה.
 

wranger

New member
כן, באמת שאלתי שאלה מטופשת

משום מה חשבתי שזה אותו קיו, פשוט השחקנים התחלפו. אני ממש דביל.
 

NX01

New member
טוב תקשיבו כולם.

אל תאמינו למילה אחת ש-vulcan20MM אומר!!!!!. vulcan20MM אתה עושה הכול כדי לסלף את האמת או שאתה חי בעולם משלך שבו סטארגייט היא סידרה מקבילה (ולא דומה) לסידרה שכולנו מכירים. כל מה שאתה אומר הוא המצאה בכלל לא מצחיקה. הגיע הזמן שתתחיל לראות את הסידרה מהפרק הראשון כי אתה לא יודע בכלל מה אתה אומר.
 

B a n j o

New member
אז אולי

תענה אתה? ואם כבר פתחתי הודעה... מאיפה לכל הרוחות יש להם טכנולוגיה של האסגרד?
 

SaidinsTaint

New member
קצת תשובות

קולנול סימונס - היה govermant official שהיה מאוד אנטי SG1 ו SGC בכלל - דאג שיעצרו פעם את טיאלק... בין השאר הוא היה אחרי ליחידה של קולונל מייבורן - זו שהשתמשה בשער השני לגנוב טכנולוגיות מגזעים אחרים שלא רצו לחלוק אותן עם SG1. האסיר השני שהיחידה שחררה הוא Adrian Conrad - אני די בטוח שהחליפו את השחקן מהפעם הקודמת שהדמות הופיעה. קונראד הנ"ל היה גאון מחשבים תעשיין מיליארדר - שגסס ממשהו (אני כבר לא זוכר מה). עם הכסף שלו הוא קנה מידע מסוכנים רוסיים - הוא למד פחות או יותר הכל על "תוכנית השער", על SG וכולי. בנוסף, הוא קנה את גופה של הג'פה שנמצאו קפואים בקוטב, ליד השער השני. ובתוך אחד מהם היה גואאולד בוגר. אני לא זוכר אם שיבטו את הגואאולד הנ"ל, או שהצליחו להחיות אותו כי הוא השתמר טוב בקח (ובבטן של הג'אפה), אבל התוכנית שלו היתה להשתיל את הגואאולד בתוכו, להרפא ממה שגרם לו לגסוס, ואז להוציא את הגואאולד. היחידה עד אותו זמן שידענו ששרדה מפגש כזה עם גואאולד היתה סאם - אז הוא חטף אותה, וחקר אותה. כשזה לא עזר (סאם שרדה כי ג'ולינאר הקריב/ה את עצמו/ה על מנת להציל אותה) קונרד הורה לרופא לבצע נתיחה שלאחר המוות בסאם... למרבה המזל אוניל בא לחלץ אותה (או שהיא התגברה על הרופא בעצמה?) כשהוא מלווה בקולונל מייבורן. אוניל חשב בהתחלה שמייבורן הוא זה ש"מכר" את סאם לחקונרד, אבל מייבורן שכנע אותו שהוא לא היה עושה דבר כזה (או לפחותשהוא לא עשה את זה הפעם). ביחד הם שחררו את סאם - אבל בינתיים קונרד השתיל בתוך עצמו את הגואאולד, שכנע את החברה שלו לשחרר אותו מהרצועות שקשרו אותו, וברח. אוניל כמעט תפס אותו - ואז סימונס הופיע מאחוריו, ירה בו, ולקח את קונרד (הגואאולד) איתו, כשהוא מתכוון להציע לו עיסקה. בפרק מאוחר יותר SG1 לכדו את סימונס ומצאו תיעוד שלו מדבר עם הגואאולד - שניהם הוכנסו למאסר. בפרק של השבוע (פרומתיאוס) למדנו מה סימונס רצה מהגואאולד - שיפרש עבורם קואורדינטות למטמון נשק. לא ברור איזה כתובות הוא באמת נתן להם - אבל או שהן היו שגויות (בכוונה או בטעות) - או שהם פשוט הגיעו למקום לא נכון כי אף אחד לא הביא בחשבון את אי היציבות של הנקוואדריה (who doesnt?) X301 היה דאון המוות המשופץ שלח את טיאלק ואוניל לחלל וכמעט הרג אותם, X302 היה המטוס עם טכנולוגיה גואאולדית שמסוגל היה ליצור חלון על חלל - הוא נהרס כשהשתמשו בו כדי להרחיק מכדור הארץ את השער שעמד להתפוצץ. X303 נבנה עם טכנולוגיה אסגרדית (סאם סתם קישקשה על התרסקות בשנות השבעים) - כיוון שהאסגרד לא נתנו לנו טכנולוגיה עד כמה שידוע לי, אני מניח שהספינה נבנתה על פי מה שלמדו משרידי הספינה שהתרסקה באוקינוס (הספינה של ת'ור - זו שהיתה עמוסה במשכפלים). פספסתי משהו? אגב איפה מייבורן כרגע? סתם מסתובב חופשי?
 

vulcan20MM

New member
קבל../images/Emo45.gifעל התגובה היפה והמושקעת...

יפה מאוד,כל הכבוד! אבל בכל זאת נראה לי שאתה מעלה פה סתם כמה השערות שהן לא כל כך נכונות כגון: 1}בנוגע לכתוביות:אני לא חושב שסימונס היה "מרים" מבצע כל-כך גדול אם הוא לא היה בטוח ב-100% שהוא יצליח,אבל אני מגיע לסברה אחרת,לפי דעתי הגאולד הביא אותם לנקודה שנקבע מראש יחד עם אדון מערכת אחר על מנת שיוכלו לתפוס את הספינה{את התשובות על כך נוכל ללמוד בפרק הבא...} 2}בנוגע ל-X303: כאן אתה ממש ממש טועה בני אדם עם רמת המשכל שלהם רק יכולים לחלום על בנית ספינה שכזו{וחוצמזה ה"אוניל"}נשרפה באטמוספרה ומה שנשאר ממנה טבע עמוק עמוק בים-לכן אני לא מעלה אפילו על הדעת שניתן לחקור משהו,וחוצמזה בפרק "פרומיתאוס" נאמר בפירוש כי הספינה נבנתה בביסוס על טכנולוגיה של האסגרד,וכפי שאמרתי בהודעותי האחרונות החומרים{מתכות,חיישנים,מנועים,מערכות מחשוב(קריסטלים)}הם של האסגרד,ו בנית הספינה עצמה היא של בני האדם. אגב זה רק אני או ש"תור" בפרק "פרומיתאוס" נראה ממש ממש כמו בובה... אגב לידעתיכם פרויקט "פרומיתאס" הוא גם פרויקט של NASA(במציאות)...
 

SaidinsTaint

New member
תראה, תשמע

ה"אוניל" היא הספינה שסאם שלחה מעולם הבית של האסגרד (תיקון - העולם הוגדר בתור הבית של ת'ור אני חשוב - אולי זה לא עולם הבית - סביר להניח שיש להם יותר מעולם אחד) כדי לפתות את המשכפלים לרדוף אחרי הספינה, ואז להשמיד אותה ואותן ביחד. הספינה שרוסקה לקרקעית האוקינוס היתה ספינה אחרת - הספינה של ת'ור מדגם ישן - הדגם הסטנדרטי של חלליות אסגרד שראינו עד אותו זמן (ת'ור איבד עוד ספינה אחר כך, מול כלי הנשק של אנוביס כששבו אותו) את ה"אוניל-קלאס" ראינו מאז עוד כמה פעמים גם בפרק האחרון. ולענייננו - על גבי הספינה שהתרסקה עם המשכפלים על כדור הארץ היה אחד מהשערים, שסאם beamed up הישר מSGC (השער המקורי). השער שרד את הנפילה, חולץ מהמעמקים על ידי הרוסים, ואם אני לא טועה מוצב כעת בSGC, לאחר שהשני פוצץ על ידי אנוביס. (גם אחד המשפלים שרד את ההרס - יתכן ששרדה גם מספיק מהטכנולוגיה על מנת שהם יוכלו לבנות משהו - לא הכל בספינה עבד כזכור לך, ביחוד המנועים העל-אוריים). בנוגע לX303 - גם ה -X302 נבנה על ידי בני אדם, עם טכנולוגיה גואאולדית (או אולי של בוני השערים - הגואאולד גונבים הכל), ופחות או יותר עבד. האסגרד הרי לא חושבים שאנו מוכנים לטכנולוגיה המתקדמת שלהם, קשה לי להאמין שהם שלחו טכנאים אסגרדיים להסביר לבוני הפרומיתאוס מה לעשות, או שהם נתנו להם תוכניות (במיוחד עקב העובדה שלא סיפרו לנו על כך - אני חושב שזה מספיק רציני כדי שיזכירו את זה). ובנוגע לתוכנית של קונרד למסור את הספינה לסיסטם לורד לפי תוכנית שעובדה מראש - קשה לי להאמין. לא ראיתי פרקים מעבר למה ששודר, אבל הגואאולד קונרד ז"ל לא היה בקשר עם גואאולד קינד מאז שהיה זחל קטן בבטן של ג'אפה לפני אלפי שנים, כשהוא קפא בקוטב. על מנת להרכיב תוכנית כזו הוא היה צריך או מכשיר תקשורת שיאפשר לו ליצור קשר ישיר עם סיסטם לורד (או עם ספינה בסביבה), או אחד מהכדורים האלה שמאפשרים לדבר דרך סטארגייט, כמו כן, גישה לסטארגייט. לקונרד לא היה לא זה ולא זה - כשהוא לא היה במעצר אצל סימונס, הוא היה כלוא אצל שובים פחות סימפטיים (הוא בקושי קיבל hand-device מסימונס). אם לא שמת לב, סימונס הרים את המבצע, הצליח להפוך לhost של גואאולד, ולהשאב למנעל האוויר. הוא כבר טעה בעבר... חוץ מזה - גם אם הקואורדינטות היו נכונות, קונרד הוא זה שתיקן את המנוע העל-אורי, אבל לא הוא זה שביצע את החישובים. טכנולוגיית גואאולד מבוססת על נקוואדה, ולא על נקוואדריה. הבעיה בחלון העל חלל היתה חוסר היציבות של הנקוואדריה - ונראה שאותה בעיה גרמה לפרומיתאוס לסטות מהמסלול המתוכנן ולהגיע להשד יודע לאן.
 

vulcan20MM

New member
טוב אז ככה:

א}נתחיל עם המשכפלים-למשכפלים אין אויב מסוים שלא שהאסגרד זה האויב העיקרי שלהם,מטרת המשכפלים זה כמובן לשכפל את עצמם וליצור עוד מעצמם! זה כמו פחות או יותר חיידקים-חיידקים יתרבו בכל גוף שהם יוכלו שלא שכל החיידקים בעולם רודפים אחרי מין מסוים של "יצורים"{האסגרד}לכן סביר מאוד להניח שאם המשכפלים היו פוגשים את הגאולד אלוהים היה יודע מה היה נשאר מהם{הגאולד},עוד משהו לפי התאוריה שלי המשכפלים כולם נוצרו ממשכפל אחד שהיה אבטיפוס של רובוט מאוד מתקדם שאותו יצרה תרבות מאוד מפותחת,כנראה שאותו רובוט אבטיפוס גרם להשמדת התרבות שיצרה אותו,ומכל מרורות המתכת שהוא אכל כנראה נוצרו עוד מיליונים של משכפלים,אל תשכח שהמפגש הראשון בין האסגרד למשכפלים היה בחלל,כאשר ספינה של האסגרד עגנה על יד ספינה בלתי מוכרת... ב} בנוגע למקום הימצאותם-אני לא חושב שזה יהווה איזשהוא בעיה לפרקים הבאים,כי כפי שאתה יכול לראות האסגרד כבר הגיעו אליהם,לכן סביר להניח שבפרק הבא נראה איך האסגרד עוזרים לSG להגיע לכוכב האסגרד המותקף... ובקשר לפרומיתאוס,אני זוכר בבירור רס"ן קארטר אומרת כי מבצע "פרומיתאוס" נעשה באמצעות יחסי בני-אדם ואסגרד,תראה יכול להיות שהאסגרד שלחו מהנדסים,אבל הם בהחלט סיפקו טכנולוגיה,וכנראה עם הטכנולוגיה צוותי ה-SG עשו את השאר,וחוץ מזה אל תשווה את גודל החללית X302 ל חלליתX303,X303היא חללית הרבה הרבה יותר גדולה ועצומה{מנועי על}מאשר חללית X302 שהיא יותר מטוס עם תא קוקפיט אחד... הגעתי גם למסקנה מענינת-בכל פעם שאנחנו בונים איזושהיא ספינת אם או מטוס משוכלל חדש,איכשהוא הוא נהרס או נעלם זה ממש מעצבן!
 
המשכפלים

היה פרק של סטארגייט בו הם נתקלו באנדרואידית שיצרה את המשכפלים מלכתחילה, והיחידה שיכלה לשלוט עליהם. הם נוצרו כצעצועים של האנדרואידית הנ"ל, בעצם ילדה לא בוגרת בתרבות שהושמדה כנראה בגלל המשכפלים. לרוע המזל, היא נהרגה תוך כדי הפרק הנ"ל, והסטארגייט איבדו הזדמנות למפנה במלחמה נגד המשכפלים.
 

SaidinsTaint

New member
שאריות האנדרואידית

הועברו לאסגרד למחקר, בתקווה שיצליחו להגיע לפריצת דרך. ולא לא שכחתי שהפעם הראשונה שהאסגרד ניתקלו במשכפלים היתה כשהם לקחו אחד - או כמה כדגימה למחקר מכוכב לכת.... ואז לא שמרו עליהם כמו שצריך. נכון, המשכפלים לא במלחמה עם האסגרד - הם מתייחסים אליהם רק כמקור מזון/חלפים - אבל האסגרד במלחמה עם המשכפלים - מלחמת הישרדות. אני די בטוח שסאם אמרה שהספינה נבנתה בשילוב עם טכנולוגיה של האסגרד, ולא בשיתוף פעולה עם האסגרד.
 

vulcan20MM

New member
מה אתה מזיין ת'שכל!

אני רואה את הפרקים מהעונה ה-1 וכל מה שאמרתי זה נכון! אין לך שום זכות שבעולם לטעון פה לפני כל הפורום שדברי הם דברי שקר! כל מה שכתבתי בהודעותי הם נכונות ב-100%,לפעמים אני מתבלבל או טועה בפרט או שנים,אבל אני אף פעם לא "מסלף" דברים או ממציא,ובטח שאני לא ממציא עולם חדש של סטארגייט! אז מה שיש לי לומר לך זה שתהיה בשקט לפני שאתה קופץ כמו חמור!!!
 
למעלה