vulcan20MM
New member
STARGATE SG-1
יווווווווווווווווווו..איזה פרק קורע היה היום! אני אומר לכם זהו הפרק הכי מצחיק שראיתי איי פעם! בואנה הפרק הזה ממש מזכיר לי את הפרק ש: הדוקטור של וואיג'ר נשלח לספינה אחרת של הפדרציה{ספינה חדשה}ושם ביחד עם עוד דוקטור הם מצליחים להשמיד ספינת טרף רומלנית..{ולהשתלט על הספינה..}
יווווווווווווווווווו..איזה פרק קורע היה היום! אני אומר לכם זהו הפרק הכי מצחיק שראיתי איי פעם! בואנה הפרק הזה ממש מזכיר לי את הפרק ש: הדוקטור של וואיג'ר נשלח לספינה אחרת של הפדרציה{ספינה חדשה}ושם ביחד עם עוד דוקטור הם מצליחים להשמיד ספינת טרף רומלנית..{ולהשתלט על הספינה..}