STARGATE SG-1

vulcan20MM

New member
STARGATE SG-1

יווווווווווווווווווו..איזה פרק קורע היה היום! אני אומר לכם זהו הפרק הכי מצחיק שראיתי איי פעם! בואנה הפרק הזה ממש מזכיר לי את הפרק ש: הדוקטור של וואיג'ר נשלח לספינה אחרת של הפדרציה{ספינה חדשה}ושם ביחד עם עוד דוקטור הם מצליחים להשמיד ספינת טרף רומלנית..{ולהשתלט על הספינה..}
 
../images/Emo140.gifסדרה מעניינת-סטארגייט../images/Emo28.gif

בכלל לא ידעתי אפילו על קיומה ,רק במקרה העברתי ערוצים , זה הפרק הראשון שלי שראיתי מהסדרה, אבל הם יותר מתמקדים בעלילה ופחות מהדמיות מלהפך מסדרת סטאר-טרק ששם העלילה ברקע והדמיות הכי מרכזיות הסדרה הזאת יותר ילדותית מסטאר-טרק ובסגנון ישן,אפילו שיש להם ספינות-חלל הרוב קורה על הקרקע-ואין שם דמיות מיוחדות במיוחד ומושכות כמו ב-ENT כמו ט'פול או הדוקטור בוייאג'ר (סליחה על הביקורת אך זו ההתרשמות הראשונה שלי וקביעתי עפ"י הפרק הראשון שראיתי,טוב אולי אני לא צודקת ויהיו פרקים טובים יותר אחרים) -אך חוץ מזה סדרה יפה ואמשיך לצפות בה ד"א:האם זה נחשב גם כסדרת סטאר-טרק או רק מדע בדיוני ? ולמה אין בכלל פורום לסדרה?
 

Lu Tze

New member
טוב, קודם כל

אין דבר כזה רק מדע בידיוני. מדע בידיוני הוא שיא ההתפתחות האנושית ולכן זה כמו לומר "רק יהלומים". דבר שני, זו לא סידרת טרק (לא כל דבר שהוא מד"ב הוא טרק)
 

Bajoran Preist

New member
ואם יורשה לי להוסיף בתדהמה-

סטאר-טרק? מה פתאום ! זאת אומרת, אני לא רוצה להפחית חלילה מאיכותה של סטאר-גייט, או מזו של הטרק(לחילופין), אבל את צריכה לזכור עובדה חשובה(ואני מבין שאת צופה חדשה יחסית, בשני המקרים)- כל הסדרות של "סטאר-טרק" מתרחשות באותו היקום. גם בתקופות שונות(אנטרפרייז והסדרה המקורית לעומת השאר) ובמקומות שונים(וויאג'ר בדלתה קוואדרנט) כולן מתרחשות באותו יקום ובאותו רצף זמנים היסטורי. העולם של סטאר-גייט כלל וכלל אינו קשור ! בסטאר-טרק אין סטאר-גייטים, אין גואולד, אין טוקרה ואין אסגרד. בסטארגייט אין פדרציה, אין קלינגונים, אין רומולנים, אין בורג, אין קרדסים(הרשימה באמת אין סופית). וחוץ מזה, בעולם של סטאר-טרק הקשר הראשוני בין בני אדם לחייזרים הוא במחצית השנייה של המאה ה-21, ולא בשנות ה-90 כמו בסטארגייט. והמשך לדברי קודמי, אני לא יודע אם מדע בדיוני הוא שיא ההתפתחות האנושית או לא, אבל בכל מקרה הוא בהחלט לא *רק*, ובטח שלא כל מה שמד"ב הוא טרק. המד"ב היה הרבה לפני סטארטרק(עד כמה שקשה להאמין) והוא, כנראה, יהיה גם הרבה אחרי סטארטרק...(עוד יותר קשה להאמין, אבל ככה זה)...
 

Lu Tze

New member
הרמ... אני מניח שזה *לא* מכוון אליי

דבר שני, סטר טרק כבר נהפך לחלק מאוד אינטגרלי (במיוחד בחו"ל) לא רק מתרבות המד"ב אלא מהתרבות באופן כללי לכן קשה לי לדמיין מד"ב ללא סטר טרק (אולי לא יהיו שידורים של הסידרה אבל 90% מחובבי המד"ב ידעו מה זה קלינגונים) לפחות במשך... נניח 50-70 שנה
 

SaidinsTaint

New member
לא בחרת פרק טוב

למדוד לפיו את הסדרה... זה פרק הומוריסטי שהתמקד בשני מדענים מטופשים שנגררים אחרי SG1 בפרק הזה - רוב הפרקים בכלל לא ככה... קצת קשה לנסות להסביר את הסדרה, בעיקר כי את מתחילה לראות מהעונה השישית... בעיקרון - בתימצות גדול מאוד: לפני מיליוני שנים גזע עתיק בנה מערכת שערים (stagates). באמצעות הזנת רצף של סמלים למכשיר חיוג ניתן להתקשר משער אחד לשני, ובצעד אחד לחצות מרחקים אדירים - לנוע בין מערכות שמש ואפילו גלקסיות. נתון נוסף - הגואאולד - הגזע שמהווה את האויב הראשי של הסדרה. זהו גזע טפילי, של יצורים דמויי תולעת/נחש. כאשר גואאולד חודר לגוף אחר, הוא מתחבר לעמוד השידרה, ומשתלט על הגוף - מה שגורם לעיניו של הקורבן לזהור ולקול להשתנות. הגואאולד הגיעו לכדור הארץ בתקופת הפרעונים והתחילו להשתמש בבני אדם כhosts כיוון שהם גילו שקל מאוד לתקן את גופם של בני האדם - בעזרת מכשיר הנקרא סרקופג (ארון קבורה מצרי) ניתן לתקן כל פציעה, ואפילו מוות - דבר המעניק חיי נצח לגואאולד. כשהגיעו לכאן הם הציגו את עצמם כאלים בפני בני האדם ושלטו עליהם - הם אחראיים לרוב הדתות העתיקות - מצרית בבלית יוונית וכולי. לפני אלפי שנים התרחשה מרידה והשער נקבר, מה שניתק את בני האדם מהאיפריה הגואאולדית - לא לפני שבני אדם רבים נלקחו לכוכבים אחרים, שם הם חיו כשהם מאמינים בגואאולד כאלים. תינוקות גואאולד נשמרים בבטנם של בני אדם, וחיים איתם בסימביוזה עד הגיעם לבגרות. השיתופנים מרפאים את הhosts שלהם, המכונים ג'אפה. ג'אפה שייכים לגואאלוד כלשהו, ומשרתים אותו - בדרך כלל ההורה של הצאצאים שהם נושאים. בסוף המאה ה20 התגלה השער, והוקמה יחידה מיוחדת של הצבא בשם Star Gate Command, האחראית לחקירת השער והכוכבים שהוא מציע גישה אליהם. כשאר הגואאולד גילו שהשער חזר לשימוש הם החליטו לכבוש מחדש את כדור הארץ. הסדרה עוסקת בעיקר בקבוצה אחת מאלו שחוקרות את השערים - SG1, במגשים שלהם עם גזעים אחרים, בני אדם מתרבויות אחרות, ומאבקם בגואאולד. אחת המטרות העיקריות היא השגת טכנולוגיה שתאפשר לבני האדם להתגונן מפני הגואאולד, שברשותם טכנולוגיה העולה על זו שיש בכדור הארץ.
 

vulcan20MM

New member
תגובה!!!!

הכל טוב ויפה..הסבר מאוד נחמד אבל יש לך טעות נוראית בסוף!!! אין רק יחידת SG אחת יש מאות יחידות SG אשר כולן בעיקר פועלות כנגד מטרות של גאולד ביקום,חוצמזה רק שתדע יחידת SG1 בכלל חוקרת עולמות אחרים..הם לא מחפשים גזעים אחרים למטרת מסחר... {וחוצמזה אל תשכח של-SG1 יש קשר לא קטן עם האסגרד-(הגזע הכי חזק),ואם זכרוני איננו מטעה אותי האסגרד גם הקימו את הספינת מלחמה הכי עצומה שלהם איי פעם על שם קולנל א'וניל{מפקד SG1}אך לרוע המזל היא התרסקה.. גם לא ציינת שלרוסים גם יש יחידות משלהם!!! קיצר יש עוד מלא מלא פרטים!!!
 

SaidinsTaint

New member
המממ...

קודם כל לא ניסיתי לתמצת את הסדרה. נסיתי לתת תקציר כדי להסביר על מה הסדרה... אם ראית את הפרק האחרון אתה בוודאי מסכים איתי שהוא לא נותן תמונה מדויקת של הסדרה? ולמעשה אמרתי ש"הסדרה עוסקת בעיקר בקבוצה אחת מאלו שחוקרות את השערים - SG1". יש יחידות אחרות - הן לא המוקד של הסדרה(ששמה הוא Stargate SG1
). ואיפה הזכרתי מטרות מסחר? אבל מלבד חקר המטרה העיקרית היא למצוא דרך להגן על כדור הארץ מהתקפות הגואאולד. והיחידות של הרוסים לא באמת עושות שום דבר חוץ מללמוד את המשימות של SG1 ^_^ כמעט...
 
כנראה באמת לא בחרתי פרק טוב../images/Emo3.gif

במיוחד
,לפי התאור שלך הסדרה הזאת נשמעת מעניינת מאוד
ולא הבנתי מה מעניין כל כך בשני הפרופ' המשעממים הללו!!!
טוב זו העונה השישית והפרק הראשון מהסדרה שאני רואה ולפני שאבקר ואשפוט אותה אצפה בעוד כמה פרקים לפחות
בקיצור תודה על ההסבר/תקציר הכללי על הסדרה ,זה גרם לי לרצות להמשיך לצפות בה ולא להרוס הכל בגלל פרק אחד ד"א: אני מציעה לטובת הרוח והאוירה הנעימה שבפורום שתשתדלו לא לבקר אחד את השני ולא להידבק לפרטים,לתפוס במילה,ולחפש תעויות כדי להעיר עליהם ולהוכיח שמישהו טעה ואני יודע יותר טוב -לדעתי זה דיי טפשי ,טוב נו מי שרוצה שיקח זאת לתשומת ליבו ומי שלא לא ( ההצעה לא מיוחסת לזה שכתב הדגע את ההודעה והגבתי עליה אלה בכלליות בכלל כי שמתי
לתופעה הלא נחמדה הזאת - אבל אולי אני טועה וזה נהוג אצליכם ורק מועיל לפורום כי אני יחסיתחדשה פה. ושכל אחד יעשה שיקול דעת משלו)
 

vulcan20MM

New member
טוב חלאס לעצבים!!!

זה היה בצחוק אחותי!!! וכל "המריבות" שלנו פה בפורום הכל מתוך צחוק וקידום הפורום לא לצורך מריבה או משהו כזה..!
 
למעלה