STARGATE SG-1

vulcan20MM

New member
STARGATE SG-1

יאללה איזה פרק יפה היה היום! אני אומר לכם הם אשכרה פראירים האמריקאים האלה כאילו מה יותר שווה כמה טילים או מאות קילוגרמים של נאקוודה.
 

Bored Guardian

New member
ד"א

בגלל ההתרסקות של הקולומביה שבוע שעבר לא שידרו את הסדרה ואני די בטוח שהם דילגו על פרק
 

CommandeRiker

New member
אחחח....

איזו סדרה מצויינת . כל פרק הם מתעלים על עצמם, ונוגעים בנושאים טיפה יותר רגישים. לאט לאט הסדרה נסחפת מהכיווון של אקשן וציצים. כתבתי פה פעם שסטארגייט יהיה הטרק הבא. לאט אבל בטוח.
 

vulcan20MM

New member
אז זהו שלא!

סטארגייט זו תוכנית הרבה הרבה יותר מושקעת מתוכנית רגילה של STAR-TREK תחשוב שלדוגמא DS9 משתמשים בסצנות האשקן במחשב,אז בסטארגייט רוב הזמן מבצעים פעולות אמיתיות עם למעלה מ-100 ניצבים התוכנית הזאת היא כה פופלארית עד כדי כך שהיא בעשריה הראשונה של הרייטינג בארה"ב והיא הכינה כבר למעלה מ-7עונות{שזה גדול}.
 

jerri

New member
להמציא זה מאד יפה.

היא אפילו לא בין 150 התוכניות הנצפות ביותר ברייטינג בארה"ב.
 

Chakotay

New member
היא התוכנית הכי נצפית בערוץ scifi

לא בארה"ב רק בערוץ Scifi ואחריה Farscape כמובן.
 

CommandeRiker

New member
טובה, אבל...

לא מגיעה לקרסוליים של סטארגייט... חבל שאין פורום סטארגייט
 

Chakotay

New member
אני מתפוצץ מצחוק פה../images/Emo6.gif

פארסקייפ סדרה הרבה יותר טובה מסטארגייט.
 

CommandeRiker

New member
למה אין פורום לסטארגייט באמת?

ומה ההבדל בין השיתופן של טיאלק לבין זה של הגואלד?
 

CommandeRiker

New member
אה ו...

תסתכלו על הטבלה של הרייטינג למטה בעמוד הזה : http://www.scifi.com/scifiwire/sfc.html
 

vulcan20MM

New member
תשובות:

1}הלוואי שיהיה כזה פורום! 2}יש שני סוגים עיקרים של שיתופונים: א}של הגאולד{שותופנים רעים..} ב}של הטוקרה{שותופנים טובים}. הטוקרה שונאים את הגאולד כנ"ל הבני אדם,בעיקרון הגאולד הם אמפריה עצומה של אלפי כוכבים כאשר בכל מערכת כוכבים יש אדון מערכת שהוא כמו אל.. הגזע שנחשב להכי חזק הוא כמובן האסגרד שהוא גזע דיי ניטרלי אחריו יש את הטולאנים{אלה שהמציאו את תותחי העל},לאחר מהם הגאולד,ובני אדם בכלל לא נכנסים לתמונה,SG1 זו היחידה הראשונה של בני האדם{לכן רוב התוכנית מבוססת עליה}חוץ מ-SG1 יש עוד מאות יחידות יש אפילו SG345 אם אני לא טועה,כל יחידה מונה 6 לוחמים{עילית}וכפי שידוע לי כולם בני אדם,טיאלק הוא יוצא דופן,חשוב לציין שטיאלק הוא גם הדמות הכי שנואה על הגאולד{עקב הבגידה שלו}. אז זהו בעיקר,תראה יש עוד המון המון חומר אם יש לך עוד שאלות SHOOT...
 

CommandeRiker

New member
אני יודע...

אבל תודה על ההסבר המפורט... פשוט פספסתי את העונה ה1 אני חושב... אה, ובני האדם שפזורים בגלקסיה אלה בני האדם מכדור הארץ שהגואלוד פיזרו?
 
למעלה