תשובות:
1}הלוואי שיהיה כזה פורום! 2}יש שני סוגים עיקרים של שיתופונים: א}של הגאולד{שותופנים רעים..} ב}של הטוקרה{שותופנים טובים}. הטוקרה שונאים את הגאולד כנ"ל הבני אדם,בעיקרון הגאולד הם אמפריה עצומה של אלפי כוכבים כאשר בכל מערכת כוכבים יש אדון מערכת שהוא כמו אל.. הגזע שנחשב להכי חזק הוא כמובן האסגרד שהוא גזע דיי ניטרלי אחריו יש את הטולאנים{אלה שהמציאו את תותחי העל},לאחר מהם הגאולד,ובני אדם בכלל לא נכנסים לתמונה,SG1 זו היחידה הראשונה של בני האדם{לכן רוב התוכנית מבוססת עליה}חוץ מ-SG1 יש עוד מאות יחידות יש אפילו SG345 אם אני לא טועה,כל יחידה מונה 6 לוחמים{עילית}וכפי שידוע לי כולם בני אדם,טיאלק הוא יוצא דופן,חשוב לציין שטיאלק הוא גם הדמות הכי שנואה על הגאולד{עקב הבגידה שלו}. אז זהו בעיקר,תראה יש עוד המון המון חומר אם יש לך עוד שאלות SHOOT...