לא רע-אבל.
יש לנו פה את גורם ה'אבל'. אני חושב שכשאתה מנגן את התבנית שפותחת את הסולו,ובכל הפעמים שהיא חוזרת אתה נותן אותה מהר מדי.take it easy,בנאדם. התוספות-אהבתי את זה,כי זה אתה.או לפחות מה שאתה מנסה להגיע אליו.תעבוד על הסולו הזה עוד קצת אחי,תלטש אותו אבל יותר תעבוד על התוספות שלך כי זה מה שמבדיל אותך מכל אחד אחר שמנגן את הסולו הזה.כל אחד ומה שהוא מוסיף.ואז,תעלה עוד סרטון וכולנו נצפה,כשהעיניים שלנו יהיו בגודל של ספלוני תהO_O,ונהלל אותך בחוצות העיר.