stairway to heaven solo

gounygo

New member
stairway to heaven solo

http://www.youtube.com/watch?v=B5npmJarTao תרגישו חופשי להגיב..אם אהבתם תדרגו 5.. מצפה לתגובות =)
 

The Walrus

New member
מעולה

אחלה נגינה. הסוף קצת מיותר, היית פשוט צריך לסיים אחרי הסולו לדעתי... אבל חוץ מזה סבבה.
 

gounygo

New member
אני חושב שאם תקשיב לזה כמה פעמים

תחשוב אחרת..אבל זו דעתך.. בכל מקרה תודה
 
אפשר היה מבלי להכיר את הסולו

(who ever that may be) להבחין מתי אתה מתחיל להביא ליקים משלך. הם יצאו מהקצב ומהגרוב של השיר . ההתחלה טובה אבל תנסה להדגיש תווים מסוימים יותר ואחרים פחות (יותר דינמי).
 
לא רע-אבל.

יש לנו פה את גורם ה'אבל'. אני חושב שכשאתה מנגן את התבנית שפותחת את הסולו,ובכל הפעמים שהיא חוזרת אתה נותן אותה מהר מדי.take it easy,בנאדם. התוספות-אהבתי את זה,כי זה אתה.או לפחות מה שאתה מנסה להגיע אליו.תעבוד על הסולו הזה עוד קצת אחי,תלטש אותו אבל יותר תעבוד על התוספות שלך כי זה מה שמבדיל אותך מכל אחד אחר שמנגן את הסולו הזה.כל אחד ומה שהוא מוסיף.ואז,תעלה עוד סרטון וכולנו נצפה,כשהעיניים שלנו יהיו בגודל של ספלוני תהO_O,ונהלל אותך בחוצות העיר.
 
למעלה