speedfan מישהו מכיר ?

momi r

New member
speedfan מישהו מכיר ?

כעיקרון זה תוכנה לבדיקת חום מחשב או משהו כזה... יש מישהו שיודע איפה מסתכלים בדיוק ומה הנתונים התקינים שאמורים להיות ומה לא תקין ? בקיצור הסבר קטן ופשוט על שימוש בתוכנה ... תודה.
 

ali052

New member
על הכרטיסיה הראשונה בצד ימין...

בצד ימין יש את טמפרטורת המאוררים תוכנה מקבליה לזה היא ; אוורסט...
 

momi r

New member
CHARTS ?? אין כלום...

בלשונית הימנית אין כלום.... מה אמור להיות ומה מוגדר כתקין... ?
 

momi r

New member
הנה

אם לא מבינים מה כתוב אז : 37 60 51 מה זה אומר ? תקין ?
 

laptopzol

New member
ספיד פאן מומלץ בכל נייד

2 דברים : 1. תוריד את הגרסה האחרונה , כל פעם נוספת תמיכה יותר טובה בניידים 2. עדכן ביוס . אצלי התוכנה קוראת גם את ה ACPI וכרטיס המסך אחרי שעדכנתי אם אני זוכר טוב . בצד ימין כפתור קונפיגור , ואז טמפרטורות ואז לבחור בפריטים ויש לך התאמה לכל חיישן , אם אתה רוצה לוג , שיופיע במגש וכו' . כמו כן יש אופציה שליטה במאורר , undervolting לקירור ועוד , לא מומלץ אם אין לך נסיון . -גיל
 

momi r

New member
שאלתי בפשטות..

איך ועל מה מסתכלים לראות שהל תקין ? אולי אני יוכל להבין סוף סוף.. תודה.
 

Y. Welis

New member
60 ו-51 הן טמפ' המעבד. כנראה הראשונה היא

טמפ' הליבה. אלה טמפ' קצת גבוהות אבל סבירות. עד 65 זה סביר. המעלה עליונה היא של הדיסק והיא סבירה עד 45.
 
למעלה