ספיד פאן מומלץ בכל נייד
2 דברים : 1. תוריד את הגרסה האחרונה , כל פעם נוספת תמיכה יותר טובה בניידים 2. עדכן ביוס . אצלי התוכנה קוראת גם את ה ACPI וכרטיס המסך אחרי שעדכנתי אם אני זוכר טוב . בצד ימין כפתור קונפיגור , ואז טמפרטורות ואז לבחור בפריטים ויש לך התאמה לכל חיישן , אם אתה רוצה לוג , שיופיע במגש וכו' . כמו כן יש אופציה שליטה במאורר , undervolting לקירור ועוד , לא מומלץ אם אין לך נסיון . -גיל