SAVE THE DATE: מפגש פורום 8.3.13

הי כוכה,

אשמח לבוא למפגש,אלא שבתאריך זה אני מלווה את אחותי לשדה התעופה לקראת חזרתה בתום ביקור אצלי לארה"ב.כאשר אדע את שעת חזרתה ושעת המפגש אוכל לראות אם אפשר לעשות את שניהם באותו היום.
כל הכבוד על היזמה
דני
 

mahaian

New member
כל הכבוד על היזמה המבורכת


והמיקום. הגעגועים לשטעטעל אינם נובעים רק מתוך התרפקות נוסטלגית לשמה, אלא שהם נובעים מהכמיהה לערכים של בית אבא, לתום ולתרבות היידיש אשר אבדו לנצח בשואה....
 

m a y 8

New member
כוכה, יש סיכוי שאהיה ב"עיירה" אז...


נוימרק, סולובייצ'יק, גלינסון, גולדברג (אוסיפוביצ'י/בוברויסק, בלארוס) בורוביק, טורקניץ (בריסק ליטובסק, בלארוס) מנדלוביץ', מנדל (דורוחוי/קורלטני/בוקרשט, רומניה) ברגר, גרוס-הכהן (קלמניץ/קוסטיצ'ן, בסראביה, וגם: ברזיל, פרו) סנדברג, דנצר (צ'יקורי/יז'ירנה, גליציה, וגם ארה"ב וארגנטינה) זיונץ (קומרוב, פולין, וגם ארגנטינה) גאוט/האוט, גיפס (קומרוב/רייביץ, פולין, וגם ארגנטינה)
 
למעלה