SAVE THE DATE: מפגש פורום 8.3.13

כוכה

New member
SAVE THE DATE: מפגש פורום 8.3.13

"הולך אני לעיירה שלי..."

מכיוון שעברו חלפו הבחירות ולא נפגשנו כבר זמן רב, יזמתי בתמיכת חברים מפגש פורום.

המפגש יתקיים ביום שישי 8.3.12 בשעות היום במקום קסום ומיוחד: יענקל'ס שטעטל בכפר חסידים.

פרטים נוספים יבואו. אנא תגובותיכם.

בברכה,

כוכה.
 

שרי סילבר

Active member
נראה שיהיה מעניין ומרגש אני נקשרת אל כפר חסידים דווקא לא דרך השטעטל. בת-הדוד של סבתי, מתילדה ברום לבית קורדובה, היתה ממייסדי בית-הספר בכפר חסידים, ואף ניהלה אותו במשך תקופה ארוכה.
 

כוכה

New member
במיוחד בשבילך!

חשבתי עלייך הנסחבת ברכבות לצד השני של המדינה באירועים שהיו....
 

חוה3

Member
די קל"ב הייתי אומרת

נשמע מעניין מאוד
 

deebeebee

New member
למה יום שישי?

לאנשים הבאים בתחבורה ציבורית זה עלול להוות בעיה כי התחבורה נפסקת מוקדם יחסית (ובימי שישי הרכבות מפוצצות בטירוף).
חוץ מהיום, הרעיון נשמע מצויין.
 

כוכה

New member
נשתדל לתאם טרמפים

הנרשמים יציינו יכולתם לקחת אחרים וצורך להסתייע. לך יש מקום אצלי מראש
 

ariehprh

New member
מצטרף לשאלה של deebeebee למה יום שישי?

לצערי זה יום מאוד לא נוח! אבדוק האם אוכל להגיע בכל זאת, אך די בספק וחבל, אלא אם תזיזו את היום.

אריה
 

כוכה

New member
למה יום ששי

א. כבר עשינו מפגשים בימי ששי והם היו מוצלחים ומלאי משתתפים. התאריך נקבע לתקופה בה השבת נכנסת מאוחר יותר.
ב. התחבורה נוחה ביום ששי: בבוקר הכבישים צפונה ריקים (נתחיל ב 10) ואחה"צ דרומה כנ"ל. (נסיים ב 2).
ג. באמצע השבוע לאחר שעות העבודה התחבורה צפונה קשה ביותר ובמיוחד ביום חמישי שנח לכל.
ד. מי שיגיעו בכל זאת בתחבורה ציבורית: הגיעו ללב המפרץ (תחנת רכבת ומסוף אוטובוסים במקום) ומשם במונית לא רחוק ולא יקר.
ה. כאמור : נשתדל לתאם טרמפים.
ו. ולכן ההתרעה כל כך מוקדמת.

להת.

כוכה
 
למעלה