right now i feel

right now i feel

that im ready to try my first spell. i know where to get the oils and insence but i got a cold and imk feeling sick...very sick...well i am sick...so i guess ill do it later or does someone have a nice healing spell thats not really complicated... im still on a mission to but myself an electric guitar and im getting there so a money spll could also work...any of u have ideas cuz i tried to make up my own spell but it didnt work... tnx.. hope u all feel good polina
 

dopey_wizard

New member
אוקיי

דבר ראשון, בקשר למחלתך, תשתי המון תה, אני ממליץ להכין איזה משקה צמחים חמים וטעים ולשלוח לתוכו קצת סגולות מרפא, ובכך לסלק את מחלתך.. בקשר לכישוף שאת רוצה לבצע.. תזכרי להכין הכול טוב טוב, לכתוב את הכישוף ומה את הולכת לעשות ואיך.. טוב, אני לא יתחיל לכתוב על זה עכשיו, יש מספיק פיסקאות בפורום הזה שאומרות את זה. הכישוף שלך לא עבד, תראי, אולי הוא עבד אבל לא כמו שאת ציפית, אולי הוא יעבוד בעתיד, ואולי לא עישת אותו טוב, אני מציע לך לעקוב אחר כול הההוראות של כתיבת כישוף ולכתוב משהו מסודר קל וטוב, אם יהיה לך איזה שאלה כמו במה להישתמש, איזה צמח טוב לזה, האם כדאי לשים זה.. תכתבי פה ואנחנו נשמח לעזור. good luck!
 
i was thinking about it today...

almost the whole day...i realized that there are so many things i still must learn. i cannot meditate well, my thoughts are not in order and my dream recall are not going well...my holydays are gonna start soon so i'll take some time to study my magik and for my exams... i just want to know... i'm not very sure where to find a nice tree to make a want and i dont know where to get most of the stuff...i didnt tell my parents im doing magick yet though im sure my mom kind of knows that im intwerested in magik is it still alright?
 

dopey_wizard

New member
תמיד יד עוד מלא דברים ללמוד

ולדעתי אפשר לשלב למידה אם קצת תירגול, כמובן שהכול לאט לאט משתנה, בהתחלה צריך ללמוד הרבה לתרגל קצת, רק כדי להבין ביכלל על מה מדובר, ולאט לאט אם הזמן יותר להתמיד בתירגול, אחרי שמשלימים את הלימודים של "עכשיו" יופיעו עוד דברים ללמוד.. אני עוד לא סיימתי ללמוד את המיתולוגיה הקלטית ועכשיו אני כבר מוצא את עצמי לומד ומתרגל טארות.. זה לא (כולכך) קשור להודעה שלך, אבל זה יכול להיכנס פה טוב בתור מידע.. טוב, עכשיו לעבודה: מדיטציה, לתרגל ולתרגל ולתרגל, וקצת לקרוא ובכך לשפר טכניקות ולנסות חדשות.. זה כול מה שיש לי להגיד על זה. וכך באשר לכול הדברים שהם בעיקר פרקטיים, כמובן שקודם כול צריך ללמוד את הבסיס ואת ההשלכות וכול זה... עץ טוב למטה, יש לך פה דיון לא קטן ממש כמה שורות מתחת.. על מטה וגם פגיון ועוד.. איפה למצוא מטה?, בפארק, ביער, בכול מקום שיש בו עצים, כמובן שאני מציע לכבד את העצים ולא לשבור איזה ענף, לנסות לחפש על הריצפה משהו.. כול שאר הדברים, הם די פשוטים.. מה כבר צריך? נרות- אפשר להשיג בכול מקום, פגיון, חרב או משהו כזה- אפשר למצוא בדרך כלל בחנויות של מתנות וכול זה, וכמובן בחנויות מיסטיקה, גביע, אפשר לקנות בהרבה חנויות או פשוט להישתמש בכוס יין פשוטה (כמו שאני עושה), פנטאגרם אפשר להכין לבד, לצייר על עץ, אבן, חימר וכו'.. לא ממש בעיה.. וכול השאר זה כבר תלוי באיזה תחומים את מתעניינת, אני מציע לך לקרוא את המאמר "קורס בסיסי במאגיה - הכלים". בקשר להורים, זה כבר יבוא לבד, תלוי בפתיחות של ההורים שלך לגבי דברים מסויימים.. בקשר לכלים תמיד אפשר להגיד שאת נמשכת לשאנטי וכול זה...
 

Swicca

New member
לדעתי אתה צודק.....

..... אי אפשר רק ללמוד ולא לתרגל (חחחחחח דבר ראשון זה מתסכל ביותר דבר שני זה מענין יותר כשמשלבים תרגול ביחד עם למידה..... זה גורם לך לרצות להמשיך ללמוד!!!) וכל שאר המצרכים ..... לדעתי חוץ מנרות (בנתיים) הוא לא צריך דבר ובקשר להורים הם אפילו לא חייבים לדעת (שלי לא יודעים חחחח וזה לא ממש מפריע) תאמת תלוי מי ההורים שלך ...^_^ בכל מקרה בהצלחה עם הכישוף הראשון!!! אור ואהבה ,שימי.
 

jbu

New member
איכפת לך לומר איזה כישוף את עושה?

היום ירח מלא אז כנראה הכישוף הוא להיום, נכון?
 
למעלה