לא שמח, אבל קצת קשה לי למחוק את החיוך
מהפרצוף - אחרי שאש"ף/פת"ח/רשות נתנו לחמאס לעשות פיגועים בישראל, ולטפח את הנחש שנקרא "גדודי עז-אלדין אלקסאם" (במקום להרוג אותם , או לרכז אותם במחנות מעצר, כמו שכל שליט ערבי מצוי עושה לאסלאמיסטים שלו) אחרי שרבין הגאון החליט לתת נשק לפלסטינים ולהקים להם "משטרה חזקה", והכי מטומטם - לתת להם דמוקרטיה. מה הפלא שהנחש הזה הכיש אותם?