. PC Pitstop - אתר הבדיקות !

PcShredir

New member
. PC Pitstop - אתר הבדיקות ! ../images/Emo127.gif

באתר הזה ניתן לעשות כמה בדיקות למערכת, כמו : בדיקת ווירוס און-ליין ( פנדה אנטיווירוס ) בדיקת הארד-דיסק : ניתוח הארד-דיסק ובדיקת שגיאות. בדיקת חיבור לאינטרנט : מהירות חיבור , Download , Upload .. בדיקת ActiveX : אם אקטיב-אקס מותקנת .. ועוד משהו נחמד : באתר אפשר לבדוק אם המחשב שלנו מתאים להתקנת חלונות אקס-פי! (אחרי סקירת חומרה ותוכנה). המשך יום נפלא
 

o a k y

New member
לא הבנתי...

היכן עורכים את הבדיקות
צריך קודם להירשם
 
אתה לא צריך להירשם אלא אתה חייב

להוריד משם קודם אליך תוכנה... אז בדיקה כזו ממילא תוכל לעשות גם עם Sandra ( היום הורדתי גירסת Standard 2003 החופשית והחלפתי בה את ה-2000 שהיתה לי קודם ), או Aida או אפילו ה-MSInfo ( אשר אולי כבר ממילא מותקנת יחד עם מערכת ההפעלה ), ולבדיקת מהירות תקשורת אין צורך בתוכנה - די לגשת אל אחד האתרים העושים את העבודה. לדעתי אין צורך להעמיס על הכונן עוד תוכנת דיאגנוזה, אם כבר יש לך מותקנת איזו תוכנה טובה. אין באתר הזה אפשרות לבצע בדיקה בלי להוריד ולהתקין לפני כן תוכנה ( גם באופציית בדיקת מהירות On-Line מוצעת לך קודם תוכנה להורדה, כדי שתוכל לבצע איתה את המדידה ).
 

MADboy

New member
עדי, צריך להסיר את SANDRA הישנה

או ניתן להתקין את 2003 על הישנה? ויש לך קישור?
 
התקנתי אל תיקיה אחרת, טרם הסרתי

את הגירסה הקודמת. אך החדשה לא מפעילה את הישנה, כל אחת בפני עצמה.
 

PcShredir

New member
לא להירשם ולא להוריד שום תוכנה..

את הבדיקות של ההארדיסק, אנטיווירוס, אקטיב-אקס, חיבור לאינטרנט, ובדיקת התאמה ל-XP ניתן לבדוק בלי להירשם ובלי להוריד שום תוכנה .. הכל נעשה און-ליין, כל הניתוחים והסריקות .. צריך להירשם רק ב- Full Test וגם ב- TechExpress .. אבל איפה בדיוק נתבקשת להוריד תוכנה ?
 

o a k y

New member
נכנסתי לFull Test ול TechExpress

וזה פחות או יותר מה שכתוב: To use TechExpress, you must be a registered user of the site and test your PC so that we have some results to analyze. If you are already a registered user, run a new test or select a saved result. If not, click here to register, it´s free! Take a look around this page to see what TechExpress can do for you. תוכל בבקשה להגיד לי איך עשית את הבדיקה?
 

PcShredir

New member
עדי אני לא יודע למה זה כך אצלך

אבל כפי שאמרתי קודם : את הבדיקות הבסיסיות שהזכרתי, ניתן לעשות און-ליין ולא צריך להירשם או להוריד שום תוכנה .. ועוד משהו , גם ל- Full Test לא צריך להירשם .. הנה הסברתי בתמונה המצורפת איך מגיעים לבדיקת FULL .. בקיצור.. התוצאה הסופית היא לא פחות טובה ומדוייקת מהתוצאות של תוכנות שונות כמו אלה שעדי הזכיר... כל שלב בתמונה הוא דף שונה שמגיעים אליו בשלבים לפי התמונה. אחרי LETS GO הדרך כבר קלה ..
 
מצטער - לאחר הקשה על המפתח -

בדף שנפתח אין כל אופציה או לחצן לבצע בדיקה אנונימית. קיימת רק האפשרות להוריד את היישום המוצע.
 

shy-1

New member
נראה לי שפיסי שרדר, הוריד את

התוכנה ממזמן או מישהו אחר במחשבו, ולכן אינו נזקק להורידה שוב. משתמשים חדשים אכן חייבים.
 

o a k y

New member
כשאני מגיעה לFULL TEST מופעיות

לי האפשרויות הבאות (בתמונה) בלבד. מה לעשות
 

libal

New member
אני חושב שרק למי שאינו משתמש

ב INTERNET EXPLORER צריך להתקין תוכנה , שמשום מה לא הצלחתי להעלותה .
 

itaf10

New member
אכן, ניתן לבדוק "ללא שם" ממש נהדר

לא צריך להוריד שום תוכנה, לא צריך להרשם רק מי שרוצה. למקרה חד פעמי הוא בודק הכל. *צריך פשוט לציין שאינך רוצה למסור פרטים, בעילום שם...
 
שאלתי איפה נמצא הלחצן הזה של

"עילום שם", כולכם אומרים שיש אך זה לא מספיק, כי אף אחד לא מסביר איפה ! הצגתי את כל התהליך עד הבדיקה - לא היה דבר כזה לבחור ב"עילום שם"... לכן ירדתי מהנסיון של בדיקה עם תוכנה זו, כשיש תוכנות טובות יותר טובות ממנה.
 

o a k y

New member
אתה צריך ללחוץ על הלחצן שלההירשם

ואז מתחתיו יש אפרות לעשות בעילום שם. בכל מקרה.. הזזתי את העכבר והתחילךו להופעיה לי מלא מספרים ואותיות מוזרות בעעעעעעע חשבתי שלכ המשב הולך ללכת...
 
אני מעדיף להירשם למועדון של

הסופרסנטר - לפחות שם יש מבצעים של מוצרים בחינם...
 
למעלה